Білімділер поралы
Ерте егiлетiн мәдени өсiмдiктер (1 - 4 С°) – A) Қауын, қарбыз, асқабақ. B) Арпа, бидай, сұлы, шалқан, пияз, сәбiз. C) Күнбағыс, қызылша. D) Жүгерi, мақта. E) Қияр, қызанақ.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Өсімдікте лейкопластар орналасқан мүшесі: A) Гүлсерігінде. B) Жапырағында. C) Тостағаншада. D) Сабағында. E) Тамырында, тұқымда.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Өсімдіктің генеративті мүшелері: A) Тамыр, жеміс. B) Гүл, тұқым, жеміс. C) Тамыр, сабақ, жапырақ. D) Сабақ, гүл. E) Жапырақ, тұқым.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Күлтенің қызметі: A) Су мен минерал заттарды сіңіру. B) Бөліну. C) Қор заттарын жинау. D) Органикалық зат түзу. E) Бунақденелілерді еліктіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Гүлден дамиды: A) Тұқым пен тостағанша жапырақша B) Аналық пен тостаған жапырақша C) Аталық пен күлте жапырақша D) Жеміс пен тұқым E) Күлте жапырақша мен гүлсағақ
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Өсімдікте лейкопластар орналасқан мүшесі: A) Тостағаншада. B) Гүлсерігінде. C) Тамырында, тұқымда. D) Жапырағында. E) Сабағында.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Хромопластардың қызметі: A) Көбеюге қатысу. B) Өсімдікке жасыл түс беру. C) Гүл, жеміске қызыл, сары түс беру. D) Қор затын жинау. E) Фотосинтезге қатысу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Жидек жеміс: A) Тұшалада, алмада, асбұршақта. B) Қызанда, жаңғақта, тұшалада, бидайда. C) Қарақатта, жүзімде, шиеде, алхорыда. D) Қарақатта, жүзімде, тұшалада, қызанда. E) Жүзімде, алмада, шиеде, қызанда
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 28
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 28
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика