Білімділер поралы
загрузка...
Өсімдіктің генеративті мүшелері: A) Тамыр, жеміс. B) Гүл, тұқым, жеміс. C) Тамыр, сабақ, жапырақ. D) Сабақ, гүл. E) Жапырақ, тұқым.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Күлтенің қызметі: A) Су мен минерал заттарды сіңіру. B) Бөліну. C) Қор заттарын жинау. D) Органикалық зат түзу. E) Бунақденелілерді еліктіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Гүлден дамиды: A) Тұқым пен тостағанша жапырақша B) Аналық пен тостаған жапырақша C) Аталық пен күлте жапырақша D) Жеміс пен тұқым E) Күлте жапырақша мен гүлсағақ
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Өсімдікте лейкопластар орналасқан мүшесі: A) Тостағаншада. B) Гүлсерігінде. C) Тамырында, тұқымда. D) Жапырағында. E) Сабағында.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Хромопластардың қызметі: A) Көбеюге қатысу. B) Өсімдікке жасыл түс беру. C) Гүл, жеміске қызыл, сары түс беру. D) Қор затын жинау. E) Фотосинтезге қатысу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
загрузка...
Жидек жеміс: A) Тұшалада, алмада, асбұршақта. B) Қызанда, жаңғақта, тұшалада, бидайда. C) Қарақатта, жүзімде, шиеде, алхорыда. D) Қарақатта, жүзімде, тұшалада, қызанда. E) Жүзімде, алмада, шиеде, қызанда
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Лейкопластардың қызметі: A) Көбеюге қатысу. B) Фотосинтезге қатысу. C) Қор затын жинауға қатысу. D) Гүл, жеміске қызыл, сары түс беру. E) Өсімдікке жасыл түс беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Лептесік дегеніміз: A) Жасушааралық қуыс. B) Хлоропласт. C) Жасушамен шектелген саңылау. D) Жапырақ өңі. E) Фотосинтездеуші ұлпа.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Гүлден дамиды: A) Тұқым пен тостағанша жапырақша B) Күлте жапырақша мен гүлсағақ C) Жеміс пен тұқым D) Аталық пен күлте жапырақша E) Аналық пен тостаған жапырақша
Жариялаған aiboll   Категориясы: Биология
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 225
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 225
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика