Сабақтың тақырыбы: Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал
7 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7. 4. 3. 6 – жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Барлық оқушылар: Қанайналым жүйесіне кіретін мүшелерді біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Ашық және тұйық қанайналым жүйесін ажыратады
Қанайналымның қызметін талдайды
Кейбір оқушылар: Жануарлардың қанайналым мүшелерін салыстырады, ерекшеліктерін біледі
Бағалау критерийі
- Ашық және тұйық қанайналымның ерекшеліктерін біледі
- Қанайналымның қызметін бағалайды
- Қанайналым жүйесінің эволюциясын түсіндіре алады
Тілдік мақсат: Тұйық қанайналым жүйесі, ашық қанайналым жүйесі, қантамырлары, қарынша, жүрекше
Алдыңғы оқу: Тамырдың ішкі құрылысы. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің тасымалдаушы ұлпалары
Сабақтың басы 3 минут
Ұйымдастыру кезеңі
1. Психологиялық жағымды көңіл күй орнату. «Шаттық шеңбері»
Оқушылармен амандасып, оларды шаттық шеңберіне жинап, бір - біріне жылы тілектер айтумен сабақты бастайды.
2. Топтарға бөлу. Жануарлардың сурет қиындылары арқылы топқа бөлу
Сабақтың ортасы
Білу 5 минут
«Миға шабуыл» әдісі
Тамырдың ішкі құрылысын ата.
Ксилема қандай қызмет атқарады?
Флоэма қандай қызмет атқарады?
Сабақ пен тамыр арқылы су мен минералды заттардың тасымалдануын сипаттаңыз.
Бағалау: «Тамаша», «Өте жақсы», «Жақсы» сөздері арқылы бағалаймын.
«Ой шақыру». Суретпен жұмыс» ұжымдық жұмыс. Мына суретте нені көріп тұрсыздар?
Олай болса оқушылар біздің бүгінгі тақырыбымыз « «Қанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал
«Бейнеу ауданының әкімдігінің
«Жұмағали Қалдығараев атындағы орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты - жөні:
Саулебаева Роза ЖумашевнаҚанайналым мүшелері – жануарлардағы тасымал, жүктеу