загрузка...
загрузка...

Ас атасы - нан

Ас атасы - нан
Тіл дамыту
Сабақ мақсаты: Білімділігі: Нанның адам үшін маңыздылығы, нанның бидайдан жасалатынын, оның дастарханға үлкен еңбек нәтижесінде келетіні, бидайдың өсуі, нан пісіру кезеңдері, бидайдың құндылығы туралы түсінік беру.
Тәрбиелілігі: Нанды қадірлеуге, қастерлеуге, нанды даярлайтын адамдарға деген құрмет сезімдерін, диқандар еңбегін бағалай білуге, еңбекке деген құрмет сезімдеріне тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Бақылағыштығын, қиялын, есте сақтау, желілі рөлді ойынға, кейіптендіруге арналған атрибуттарды дайындау іскерліктерін қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін, ересектер басшылығымен әрекет ете білуге іскерліктерін жетілдіру, шығармашылық ой қиялын
дамыту.
Әдіс - тәсілі: Баяндау, түсіндіру, сұрақ - жауап, жандандыру.
Сабақ түрі: Бекіту, саяхат сабақ.
Көрнекілігі: Суреттер, жұмбақ, сергіту сәті, тиым сөздер, мақал мәтелдер, буклет,
ертегі атрибуттары.

Сабақтың жүрісі:
І. Қызығушылықты ояту. Жылулық шеңбері.
Бір - біріне деген жылы сөздер арнау.
Жұмбақ шешу.
Ұзын мұртты сарылар, қойнында наны бар. \Бидай\

ІІ. Мағынаны тану.
Желілі сурет бойынша жұмыс.
- Балалар тақтадағы суретті мұқият зер сала қарай отырып, бидай дәнінен нанның
қалай жасалатындығын анықтайық.
1. Жерді жыртады.
2. Дәндер өсе бастайды.
3. Бидайдың сабақтары пайда болады.
4. Оны сушылар не диқандар суғарады.
5. Бидайды орады, бастырады.
6. Машинамен элеваторға тасиды.
7. Диірменге апарып тартады.
8. Машиналар қап - қап ұнды тасиды.
9. Нан илейді. Нан пісіреді.
10. Нан таситын машинамен дайын нанды дүкенге әкеледі.
11. Дүкеншілер мен сатып алушылар дүкенде
12. Нан дастарханда.
- Міне, балалар күнделікті жеп жүрген нанымыз осындай ұзақ та қиын жолдан өтіп, біздің диқаншыларға, наубайшыларға, біздің дастарханымызға келеді екен. Олай болса нанды өсіретін адамдарға деген құрметімізді көрсетейік.
Нанға деген құрмет. Орындарынан тұрып, қолдарын жүрек тұсына қойып, нанға, диқаншыларға, наубайшыларға деген құрмет сезімдерін білдіреді.

Сергіту сәті. Нан қиқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.

Тиым сөздер. Нан туралы қандай ырым, тиым сөздер білесіңдер?
1. Нанды бір қолыңмен үзбе!
2. Нанды жерге тастама!
3. Нанды текке лақтырма!
- Балалар, сендер ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме?
- Ертегідегі кейіпкерлерді көзбен көргілерің келе ме?
- Бүгін біздер ертегілер еліне саяхатқа шығамыз.

Ертегілер еліне саяхат. \Бауырсақ ертегісі\.
Кейіпкерлер: Атай, әжей, бауырсақ, қоян, аю, қасқыр, түлкі.
- Балалар, ертегі ұнады ма сендерге?
Бүгінгі күнмен байланыс.
- Балалар бүгін аптаның қай күні?
- Жұма күні аналарымыз, әжелеріміз не пісіруші еді?\ шелпек, бауырсақ\
- Шелпек пен бауырсақты неден пісіреді?
- Ұннан тағы қандай тағамдар пісіріледі?
Ас мәзірі.
Ұннан жасалатын тағамдар: нан, бауырсақ, шелпек, бәліш, бөлке, печенье, тоқаш, құймақ, кекс, торт.

Мақал - мәтелдер.
1. Нан қадірін аштықта білесің.
2. Нан болса ән де болады.
3. Арпа, бидай ас екен, алтын, күміс тас екен.

Ой толғаныс. Біз не білдік? Жылулық шеңбері.
1. Нанның бидайдан өсетінін.
2. Нанды қастерлеу керектігін.
3. Ұннан әртүрлі тағам түрлері әзірленетінін.
4. Нан - адамның тіршілік қорегі.
5. Нан - дастарханға еңбекпен келеді.

Жылулық шеңбері. Қуанышты хабарлама. Мадақтау.
Дастарханнан нан кетпесін!
Әлемде бейбітшілік болсын!

Атырау облысы, Атырау қаласы,
Еркінқала мектебінің мектепалды дайындық
тобының тәрбиешісі Амирова Гүлбаршын Қадірліқызы
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 111
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 109
Роботтар: 2
Алимбек Малика жангүл
Соңғы пікірлер
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Ана – өмірдің шуағы
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика