Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Табиғат бұрышындағы тіршілік (өсімдіктер мен жануарлар)

24 қаңтар 2015, Сенбі
Тақырыбы: Табиғат бұрышындағы тіршілік (өсімдіктер мен жануарлар)
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта. Шығармашылық
Оқу - іс - әрекеті: Тіл дамыту. Экология негіздері. Музыка

Мақсаты: Табиғат бұрышындағы жануарлар (балықтар, құстар, қоян), өсімдіктер туралы түсінік беру.
Білімділік міндеттері: Жануарлар мен өсімдіктердің келтіретін пайдасы және оларды қорғау жөніндегі білімдерін кеңейту.
Дамытушылық міндеттері: Табиғат бұрышындағы жануарлардың тіршілігі туралы мағлұматтар бере отырып, оларға қамқорлық жасауға баулу.
Тәрбиелік міндеттері: Табиғатты қорғау.
Көрнекілік: Табиғат бұрышы, суреттер.
Әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, көрсету, түсіндіру.
Сөздік жұмыс: Табиғат бұрышы, қоректендіру.
Билингвалдық компонент: қоян - заяц, балық - рыба.

Іс - әрекеттер кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Шаттық шеңбері.
Қол ұстасып кәне біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге!
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды қараса.
Табиғатты аялап.
Жүрейікші жараса

Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Дұрыс. Қазір жылдың қыс мезгілі.
- Балалар табиғат дегеніміз не?
- Табиғат дегеніміз - жануарлар, құс, өсімдік, бізді қоршаған орта.
Адам табиғатпен тығыз байланысты
өмір сүреді.
Ал, бүгінгі оқу іс - әрекетімізде «Табиғат бұрышындағы тіршілік». Табиғат бұрышы – мектеп, балабақшада тірі хайуанаттар орналастырылған бұрыш. Мұнда өсімдіктердің көптеген түрлері өсіріледі.
Табиғат бұрышында аквариумде балықтар, торда үй қояндары, тоты құстарды ұстайды. Оларды арнайы күтіп - баптайды.
1 - топ: «Жануарлар» тобы.
2 - топ: «Өсімдіктер» тобы

1 - топ: «Жануарлар» тобы.
Жұмбақ
Аузы бар, тілі жоқ,
Терісі бар, жүні жоқ.
Қанаты бар ұшпайды,
Су астында қыстайды. (балық)

- Балықтарға сипаттама береді.
- Өте жақсы кәне онда жақын келіп көрейік. Балықтар су астында тіршілік етеді, олар уылдырық шашып көбейеді.
Балық туралы қандай ертегі білесіңдер?

2 - топ: «Өсімдіктер» тобы
Жұмбақ
Көлеңкесінен қорқып безектейді,
Ал оның баласын көжек дейді.
- Бұл не? (қоян)
- Балалар қоянға сипаттама береді.
- Өте жақсы қоян қандай аң?
- Қоян нені жақсы көреді?
- Қояннан басқа тағы қандай аңдарды білесіңдер?
- Қоян туралы қандай тақпақтар білесіңдер?
Ойын: «Жануарлардың қорегін тап»

1 - топ: «Жануарлар» тобы.
Тыйым сөз.
Құстың ұясын бұзба!
Құсты атпа!
- Не туралы айтылған?
- Құс.
- Балалар бұл тотықұс.
- Тотықұс - әлемдегі ең әдемі сұлу құстардың бірі. Олардың жүндері,
қауырсындары түрлі - түсті болады. Тотықұстар адам дауысын айнытпай салып, басқа құстарды үркітеді екен. Тоты құстар ыстық жақтарда өмір сүреді. Қазір адамдар оларды қолға үйретіп алған

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
33 196
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Табиғат – тіршілік аясы
Табиғат – тіршілік аясы
Оқушыларға табиғат туралы түсінік беру, табиғатқа сүйіспеншілікпен қарау, табиғатты аялау туралы түсініктерін кеңейту, туған жердің экологиясын қорғауға үлес қосу.
Табиғат бұрышындағы тірі нысандар мен өсімдіктер
Табиғат бұрышындағы тірі нысандар мен өсімдіктер
Табиғат бұрышындағы жануарлар (балықтар, құстар, кірпі, тасбақа), өсімідіктер туралы түсінік беру. Жануарлар мен өсімдіктердің келтіретін пайдасы және оларды қорғау жөніндегі білімдерін кеңейту.
Табиғат бұрышы: қалай күтіп баптау және бала өміріне пайдасы
Табиғат бұрышы: қалай күтіп баптау және бала өміріне пайдасы
Мақсаты: Табиғат бұрышындағы гүлдермен таныстыру. Гүлдердің аттарын толық айтуға дағдыландыру. Гүлдерді күтіп баптауға үйрете отырып табиғатқа деген сүйіспеншілігін артыру.
Біздің айналамыздағы әлем - біздің үйіміз
Біздің айналамыздағы әлем - біздің үйіміз
Адам мен табиғаттың бір - бірінсіз тіршілік ете алмайтыны туралы түсініктерін дамыту, адамның табиғатта тіршілік ететіні туралы мағлұмат беру. Табиғатты өз үйіндей көру қажеттігі туралы түйсігін тәрбиелеу: оған қамқор болу керек, қорғау қажет,
Жануарлар әлемінің алуан түрлігі
Жануарлар әлемінің алуан түрлігі
Жануарлар әлемінің алуан түрлігімен таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету. Ой - қиялын, шығармашылық қабілетін, сөздік қорын молайту.
Адам және өсімдіктер мен жануарлар
Адам және өсімдіктер мен жануарлар
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №14 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қарамолдаева Мақпал Нұранқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.