Білімділер поралы

Г әрпі және дыбысы

Сабақ: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: «Г» әрпі және дыбысы
Мақсаты: а) Оқушыларға «Жеті лақ» ертегісі арқылы «Г» әрпі және дыбысы туралы түсіндіру. «Г»- нің баспа және жазба түрін көрсетіп ұғындыру.
ә) Олардың ақыл - ой қабілетін, сөздік қорларын, шығармашылықтарын арттыру. Байланыстырып сөйлеуге үйрету.
б) Оқушыларды ұқыптылыққа, мейірімділікке, сезімталдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Қасқырдың үйі, пеш, ағаштар, слайд
Барысы:
- Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар. Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Г» әрпі және дыбысы. Мақсатын айтып кетемін.
- Ал ендеше балалар сабағымызды бастаймыз.

Автор:
- Ерте, ерте ертеде,
Ешкі жүні бөртеде, бір орманда Ешкі және оның лақтары өмір сүріпті. Олар тату тәтті болыпты. Бір күні олардың анасы орманға азық, яғни тамақ алып келуге дайындалып жатып, балаларына былай дейді:
Ешкі:
- Балаларым, шырақтарым есікті жауып алыңдар, ешкімге есікті ашпаңдар, жарай ма?
Автор:
- Балалары есікті жауып алады. Ал, ешкі орманға кетеді. Сол кезде қасқыр ешкінің кеткенін аңдып. Барып есікті қағады.
- Тук, тук, тук
- Кім бұл?
Қасқыр:
- Мен сендердің аналарыңмын, орманнан тамақ алып келдім есікті ашыңдар.
Лақтар:
- Жоқ біздің анамыздың дауысы жіңішке, сен қасқырсың.
Автор:
- Қасқыр енді не істеймін деп ойлап келе жатса алдынан аю шығады.
Қасқыр:
- Аю, аю сенің қолыннан барлығы келеді менің дауысымды жіңішкертіп беріңізші.
- Аю дауысын жіңішкертіп береді. Қасқыр қайтадан барып есік қағып:
- Тук, тук, тук
- Кім бұл?
Қасқыр.
- Мен сендердің аналарыңмын, орманнан тамақ алып келдім есікті ашыңдар.
Автор:
- Балалар қасқырға сеніп есікті ашып қалады.
Қасқыр:
- А, мен сендерді алдадым, мен сендерді енді жеймін.
Автор:
- Сол кезде бір лақ пештің ішіне тығылып қалады. Қасқыр барлық лақты үйіне алып кетеді. Біраздан кейін ешкі үйіне келсе лақтары жоқ. Жылап отырса пештің ішінен бір лақ шығып:
- Апа қасқыр келіп барлық лақтарды алып кетті.
Ешкі:
- Жүр барып қасқырдан лақтарымызды аламыз.
- Қасқырдың үйіне келіп:
Ешкі:
- Қасқыр менің балаларымды қайтар
Қасқыр:
- Жоқ қайтармаймын.
Ешкі:
- Мен бұларсыз өмір сүре алмаймын, қасқыр өтінемін, қайтар.
Қасқыр:
- Жарайды қайтарам бірақ маған сендер көмек көрсетіңдер. Мен мына жерге қандай әріпті қоятынын білмеймін.
- Ал балалар көмектесесіңдер ме? Қасқыр қолыңдағы не? Жұмбақ
- Ендеше балалар жұмбақ шешіп көрейік
Жұмбақ
- Көшеде құдық, Қарайық,
Ұқсайды оған қай әріп? «Г»
- Жарайсыңдар балалар «Г» дыбысы екен.
- «Г» дауысты ма, дауыссыз ба?
- Неге?
- Себебі ол созылмайды.
- Оны қандай текшемен белгілейміз?
- Көк
- Дұрыс айтасыңдар. Г - дан басталатын сөздерді атаймыз: Гүл, гитара, газет.
- Ал балалар, «Г» әрібін қалай жазамыз? Балалар Г әрібінің баспа түрі, ал дәптерге жазғанда былай жазамыз «». Ендеше ауада жазып көрейік.
- Дәптермен жұмыс:
- Түзу отырамыз, арқамызды тік ұстаймыз. Әдемілеп, қаламмен үстінен баса бермейміз.

Қорытынды:
- Ал қасқыр, енді қандай әріпті қоятыныңды білдің бе?
- Қандай сөз шықты?
- ГҮЛ
- Енді ешкіні балаларымен үйіне қайтар.
- Қасқыр:
- Ал балалар сендерге рақмет. Мені кешіріңдер.
Автор:
- Содан кейін олар тату тәтті өмір сүріпті.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 28
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 28
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика