Білімділер поралы

Үйшік – теремок – little house ертегі

Тақырыбы: Үйшік – теремок – little house ертегі

Мақсаты: Балалардың ертегілер еліне деген қызығушылықтарын ояту, жан - жақты дамуына ықпал етіп, шығармашылық белсенділіктерін арттыру, үш тілде сөйлеуге үйрету. Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту. Сахналау барысында жағымды - жағымсыз кейіпкерлердің бейнесіне еніп, олардың мінез - құлқын келтіруге, диалогты сөйлеуге үйрету.
Балаларды адалдыққа, мейірімділікке, достыққа, ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Орман көрінісі, үйшік, аңдар киімдері.
Рольдегілер: Мектепалды даярлық тобы, ортаңғы топ бүлдіршіндері.

Жүргізуші - Ару Азаматқызы.
Жүргізуші:
Ерте, ерте, ертеде,
Ешкі жүні бөртеде.
Қырғауылы қызыл екен,
Құйрық жүні ұзын екен.
Бұл ерте заманда болған оқиға еді. Орманда бір кіп - кішкентай ескі үйшік тұрады..
Бірде оны қасынан өтіп бара жатқан тышқан көреді.
Стоит в поле теремок, не низок, не высок. Бежит мимо мышка - норушка. Увидела теремок, остановилась и спрашивает:

Тышқан:
- Сүп - сүйкімді, кіп - кішкентай бұл үйшікте кім бар?
– Кто в теремочке живет?
- What a nice house? Who lives hear? Nock - nock - nock. Nobody! I can live in these house.
Жүргізуші: Ешкім жауап бермейді. Тышқан бос үйшікке кіріп, осында тұрып жатады. Біраз уақыттан кейін үйшіктің маңына секіріп бақа келеді.

Бақа:
- Сүп - сүйкімді, кіп - кішкентай бұл үйшікте кім бар?
– Кто в теремочке живет?
- What a nice house?
- Who lives hear?
Nock - nock - nock
Mouse: I am mouse, I live in the house. And who are you?
Тышқан: - Мен тықырлауық тышқанмын!
– Я, мышка - норушка.
Қоян секіріп келе жатып, алдында тұрған үйшікті көріп:
- Бұл үйшікте кім бар?
Бежит мимо зайчик - побегайчик. Остановился и спрашивает:
– Кто в теремочке живёт?
Hare: - What a nice house?
- Who lives hear?
- Nock - nock - nock
– Я, мышка - норушка!
– Я, лягушка - квакушка!
– А ты кто?
Бақа: Мен бақылдауық бақамын.
Тышқан: - Мен тықырлауық тышқанмын!

Mouse: I am mouse, I live in the house.
Frog: I am a frog.
Who are you? What can you do?
Mouse, Frog: Come in please!
Барлығы тату тәтті өмір кеше бастайды.
Түлкі орманда серуендеп келе жатқанда алдында үлкен әдемі үйшікті көріп:
Сүп - сүйкімді, кіп - кішкентай бұл үйшікте кім бар?
Идет мимо лисичка - сестричка. Постучала в окошко и спрашивает:

– А кто в теремочке живёт?
Fox: - What a nice house?
Бақа: Мен бақылдауық бақамын.
Тышқан: - Мен тықырлауық тышқанмын!
Қоян: - Мен қорқақ қоянмын! Ал сен кімсің?
- Кел, бірге тұрайық.
Жүргізуші: Түлкі да үйшікке кіреді. Осылай төртеуі бірге өмір сүріпті.
Бір уақытта үйшікке тілі салақтап, айналасына алақ - жұлақ қарап қасқыр жетеді.
Қасқыр есікті қағып, қырылдаған даусымен:
- Сүйкімді, кіп - кішкентай бұл үйшікте кім бар?!
Прибежал волчок - серый бочок, заглянул в дверь и спрашивает: – Кто в теремочке живёт?
Wolf: - What a nice house?-
- Who lives hear?
Тышқан: Мен тықырлауық тышқанмын!
Бақа: Мен бақылдауық бақамын!
Қоян: Мен қорқақ қоянмын!
Түлкі: Мен қу түлкімін. Ал сен кімсің?
Бәрі: Кел, бірге тұрайық.
Жүргізуші: Қасқыр қысыла - қымтырыла ішке кіреді. Әйтсе де кіп – кішкентай үйшікке бесеуі де сыйып кетеді. Барлығы қосылып ән айтады. Тату – тәтті өмір сүреді.
Бір күні жидек теріп жүрген аю үйшік тұрғындарының салған әнін естиді.
Аю үйшікке жақын келіп, бар даусымен:
- Сүп - сүйкімді, кіп - кішкентай бұл үйшікте кім бар?
Вдруг идет мимо медведь косолапый. Увидел медведь теремок, услыхал песни, остановился и заревел во всю мочь:
– Кто в теремочке живёт?
Bear: - What a nice house?-
- Who lives hear?
Тышқан: Мен тықырлауық тышқанмын!
Бақа: Мен бақылдауық бақамын!
Қоян: Мен қорқақ қоянмын!
Түлкі: Мен қу түлкімін!
Қасқыр: Мен сұр қасқырмын! Ал сен кімсің?
Mouse: I am mouse, I live in the house.
Frog: I am a frog.
Fox: I am Fox
Hare: I am Hair
Wolf: I am Wolf
Аю: Ал мен, қорбаңбай аюмын!
Бәрі: Кел, бірге тұрайық.
Жүргізуші: Аю ары - бер тырбаңдап үйшікке кірмекші болады. Бірақ оның басы енгенімен, денесі сыймайды.
Амалы таусылған аю:
- Ендеше, мен үйшіктің шатырына шығып тұрайын.
Бәрі: Жоқ, сен қандай дәусің! Сені кішкентай үйшігіміз көтере алмайды. Қиратасың ғой.
Аю: Қорықпаңдар түк те болмайды.
Жүргізуші: Аю олардың сөздеріне құлақ аспайды.
Үйшіктің тұрғындары амалсыздан келіседі. Аю қорбаңдап үйшіктің төбесіне шығады. Сол - ақ екен, ескі үйшік сықырлап шашылып қалады. Тықырлауық тышқан, бақылдауық бақа, қорқақ қоян, қу түлкі, сұр қасқыр барлығы аман – есен үйшіктен шығып үлгереді. Аюға олар ренжімейді. Қайта, барлығы бірігіп, бөренелерді тасып, тақтайларды сүргілеп, жаңа үйшік тұрғызуға кірісіп кетеді. Осылайша достар өздеріне әп – әдемі, жаңа үйшік тұрғызып алады.
Бәрі: Достық әніне салып, бақытты, тату - тәтті өмір сүріпті:

Дос болайық бәріміз,
Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз, сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз.
Все: Давайте жить дружно!
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 322
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 319
Роботтар: 2
Ақгүл Гульсана Dinashka
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика