Білімділер поралы

Ұлпа қарлар мерекесі

Ұлпа қарлар мерекесі
Мақсаты: Балалардың шығармашылық қатынасын ояту. Балаларды түсті қағаздарға дәстүрлі емес тәсілмен жұмыс істеу іскерлігін баулу.
Білім саласы: Шығармашылық
Қолданылатын әдіс – тәсілдер: Әңгімелеу, түсіндіру, серуен – саяхат, өлең оқу. Сұрақ – жауап, қимылдық ойын, сергіту жаттығулары.
Керекті құралдар: Қысқы орман пейзажы, ұлпа қарлар кесетін ақ қағаз, қайшы.

Сабақтың барысы: Сәлемдесу
Қайырлы таң - Алтын күн,
Қайырлы таң - Көк аспан!
Қайырлы таң - апайлар!
Қайырлы таң - достарым!
 Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Қыс
Тәрбиеші: Балалар, орманға барғыларың келе ма?
Балалар: Иә
Ендеше мен сиқырлы қалпағыммен шапанымды киіп алайын, соның көмегімен біз орманға саяхатқа шығамыз.
Қане, барлығымыз көзімізді жұмып 1, 2, 3 деп санайық. Міне балалар орманғада келіп жеттік. Орманнан не көріп тұрсыңдар?
Балалар: Ақ ұлпа қарлар, шыршалар, ағаштарды көріп тұрмыз.
Тәрбиеші: Балалар, кім қар туралы тақпақ біледі?
Балалар:
Аппақ, аппақ қар аппақ
Айналаның бәрі аппақ.
Тәрбиеші: Ой, бәрекелді! Мына тұрған шыршаны не жауып тұр айтыңдаршы?
Балалар: Ал ұлпа қарлар жауып тұр.
Тәрбиеші: Ендеше бұл шыршаны ұлпа қарлардан тазалайық. (Балалар тазалай берген кезде шыршаның тасасынан қоян атып шығады)
Тәрбиеші: Ой, бізді шошытып жібердің ғой.
 Сәлеметсің бе, қоян!
Қоян: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Орманда не істеп жүрсіңдер?
Балалар: (Қоянмен амандасады) Ұлпа қарларды тамашалауға келдік.
Тәрбиеші: Балалар қоянға арнап тақпақ айтып берсек қалай болады?
Балалар: Қайшы құлақ қоянмын,
Ақшыл түске боялдым.
Қоян: Ой, қандай керемет! Менде сендермен ұлпа қарларды тамашаласам бола ма?
Тәрбиеші: Жарайды, бізбен бірге жүре бер, бір көмегін тиіп қалар.
(Орман ішін аралап келе жатып бір дыбыс естиді)
Тәрбиеші: Қане, балалар, мына дыбыс қайдан шығып жатыр, тыңдайықшы? (Балалар құлақтарын салып тың тыңдайды)
 Ой, балалар мынау үй ғой. Ұлпа қардың астында қалып қойған. Шамасы кеше қар қалың жауған ау! Қане барлығымыз тазалап жіберейік. (Балалармен қосылып қоянда іске кірісіп кетеді)
 Бәрекелді балалар, есігін ашып, үйде кім екенін қарайық. (Үйді ашып қараса барлық орман аңдары отыр екен)
Аңдар: Балалар, сендерге көп рахмет. Сендер болмағанда біз не істер едік? Осылай ұлпа қардың астында көміліп жатар едік.
Тәрбиеші: Оқасы жоқ. Әйтеуір бәрің аман есен екенсіңдер. Балалар біз тоңып қалдық. Аңдармен бірге ойын ойнап алсақ қалай болады?
Қоян: мен ойнатсам бола ма? Ендеше қимылдық ойын ойнайық.
Аяз десем – секіреміз,
Шуақ десем – тоқтаймыз. (екі рет ойналады)
Ал келесі тапсырма мынадай, орнымызға отырып әдемілеп тіс пастасы арқылы ақ қардың суретін салайық. Сол қолымызға сүрткішімізді ұстап, оң қолымызбен саусақ ұшымен қар суретін бейнелеп салайық!
Тәрбиеші: Балалар, біздің балабақшаға қайтатын уақытымыз болды. Аңдармен қоштасайық. Менімен саяхатқа шығып, ұлпа қарларды тамашалағандарына көп рахмет балалар!

Қорғалжын ауылы
"Балауса" балабақшасының тәрбиешісі
Жумагулова Айнур Кабдулаевна
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 28
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 28
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика