Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

С дыбысы және әрпі

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сауат ашу
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпі
Мақсаты: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру, буын туралы түсінік беру, сөздерді буынға бөліп үйрету; дауысты дыбыс терминдерін түсіндіру, дамыту; жұмысты таза және ұқыпты аяқтауға тәрбиелеу
Қолданатын көрнекі құралдар: қолайна, дәптермен жұмыс, әріп қималары
Сөздік жұмыс: орақ, өңеш
Билингвальды компонент: сарбаз - солдат, балық аулау – ловить рыбу, сөз – слово, орман – лес, орамал – платок
Оқу қызметінің кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық Бір, екі, үш, жадырайық жинап күш
Тағы кітап алайық, мәнерлеп оны оқып ал.
- Кәне балалар өткен дыбыстарды еске түсіріп, қайталайық. Жарты шеңбер болып өткен дыбыстарды қайталап айтады: а, т, ғ, г, н, ң, р, л
Ұйымдастыру - іздестіру Жұмбақ:
Оң жағымда бес сарбаз,
Сол жағымда бес сарбаз
- Дұрыс айтасыңдар. он саусақ сөзінде ең бірінші «С» дыбысы тұр. кәне «С» деп қайталайық.
- «С» дыбысының дұрыс артикуляциясы мынадай: «С» дыбысын айтқанда ерін дөңгеленіп тілдің ұшы астыңғы тістен алыстап, арт жағы көтеріледі.
- «С» дыбысы дауысты дыбыс. Дауысты дыбыстарды қызыл түспен белгілейміз.
- «С» дыбысын ауада жазып көрейік.
- Енді «С» дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтыңдаршы.
Сергіту сәті
Жалғыз саусақ тіпті де
Ұстай алмас жіпті де
Екі саусақ бірікті
Ине қолға ілікті
Үш саусағым орамды
Жүгіртеді қаламды
Өнерлі екен он саусақ
Қала салсақ, жол салсақ.
(М. Әлімбаев)
Сөздік жұмыс
Өңеш - тамақ жүретін жұтқыншақ
Мақал – мәтел
1. Өнерпаздың он қолы бар.
2. Өнеріне қарай өрнегі
3. Өнерді үйрен де жирен.
Д/О «Телефон»
Ойын шарты: телефон арқылы айтылған сөзді басқа баланың құлағына сыбырлау арқылы жеткізу
Дәптермен жұмыс:
Жеке жұмыс жүргізу: - Он саусақ
«С» дыбысын үш рет қайталайды.
«С» дыбысына сөз ойлап табады.
Қимыл жасады.
Сөздік жұмыс жасалды
Мақал - мәтелді қайталайды

Ойын ойналды
Тапсырманы орындайды.
Рефлексивтік - түзетушілік Балаларға еңбек етуден жалықпау керек екендігін ұғындыру. Еңбектің маңызын түсінеді
Күтілетін нәтиже:
Біледі: суретке қарап сөйлем құрауға, сөздерге дыбыстық талдау жасауға, әріп қималарымен буындар құрауға арналған тапсырмаларды;
Игерді: «с» дыбысының дауысты екенін;
Меңгереді: «с» дыбысынан басталатын сөздерді қатыстырып сөйлем құрау дағдыларын.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 301
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 300
Роботтар: 3
aibekmataev
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика