Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Көрікті қыс

Көрікті қыс
Саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Сурет салу
Мақсаты: Балалардың шығармашылық ынтасын ояту, түсті қағазға дәстүрлі емес тәсілмен жұмыс істеу іскерлігіне баулу.
Дамытушылық: Ұжым сурет салуға үйрету, балалардың шығармашылық
қасиеттерін сурет салуға деген қызығушылық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Балалардың табиғатқа деген қамқорлық, сүйіспеншілік сезім - деріне тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: серуен - саяхат, ғажайып.
Көрнекілігі: қысқы орман көрінісі, сурет салатын түсті қағаз, тіс пастасы, қол сүртетін шүберек.

Блингвалдық компонент: қыс - зима, қар - снег.
Барысы: Қайырлы күн балалар!
Алтын күн, жер анаға өзіңсің
Мейірлі шуағын төгіп тұр,
Біздің де жан дүниемізге жарық
Сәулесін шашып тұр, кәне біз де бір - бірімізге өзіміздің жүрек жылуымызды сыйлайық.
Балалар: (Балалар дөңгелек жасап тұрады)
Қайырлы таң – Алтын күн!
Қайырлы таң – Көк аспан!
Қайырлы таң – қонақтар!
Қайырлы таң – достарым!
(Балалар отырады)

Тәрбиеші: Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс мезгілі
- Бір жылда неше мезгіл бар?
Олар: қыс, көктем, жаз, күз.
Қыс айларын қалай атаймыз?
- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Тәрбиеші: Балалар сендер орманға барғыларың келе ме?
- Иә.
- Ендеше мен сиқырлы қалпағым мен сиқырлы шапанымды киіп алайын соның көмегімен біз орманға барамыз.
-(Кәне бәріміз көзімізді жұмамыз)
- Міне орманға біз келдік. Орманнан нелерді көріп тұрсыңдар?
Балалардың жауабы: Ақ қар, шыршалар, ағаштар.
Тәрбиеші: Балалар кім қар, қыс туралы тақпақ айтады?
Айша: Қыс дегенің аққала
Үлбіреген мақта ма,
Тыным таппай күн ұзақ
Тұрғызады аққала.
Ерман: Аппақ, аппақ қар аппақ
Айналаның бәрі аппақ
Аппақ көше, бар дала
Аппақ ой мен қыр аттар,
Ақ шатырлы қар қала
Ақ жамылып тұр бақтар.
Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы шыршаның түсі қандай?
- Жасыл
- Шыршаның бойы қандай?
- Аласа, биік.
- Орманда тағы нелер бар?
(Қоян шыршаның түбінен секіріп шығады)
Қоян: Ой, сәлеметсіңдер ме балалар?
Балалар: Сәлеметсіз бе қоян. Біз орманға саяхатқа келдік.
Тәрбиеші: Балалар біз қоян туралы өлең тақпақтар білеміз бе?
- Білеміз.
- Кәне кім айтады?
Аида: Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы қырлы жерлермен
Ытқып - ытқып жүреді.
Батырша: Мен қоянмын, қоянмын
Аппақ қарға бояндым
Достар тағы келер деп
Ертеменен ояндым.
Балалардың барлығы «Ақ қоян» тақтағын айтады.
Қоян: Ой, балалар қандай керемет! Менде сендермен бірге жүрсем бола ма?
Тәрбиеші: Жарайды, қоян бізбен бірге жүре ғой
- Балалар мынау не?
- Ағаштар.
- Ағаштарда жапырақтар бар ма?
- Мынау ақ болып тұрған нелер?
- Бұлар ақ қарлар.
- Мынау нелер?
- Суық торғайлар.
Тәрбиеші: Балалар оларды неге суық торғайлар дейміз?
- Өйткені олар қыстап қалады.
- Дұрыс айтасыңдар, балалар олар қыстайтын торғайлар.
Тәрбиеші: Балалар біз торғай туралы тақпақ білеміз бе?
- Білеміз.
Нұржігіт: Үйге кірші торғайым
Сары аяздан қорғайын
Үйшік жасап берейін,
Алдыңа жем төгейін
Күн жылынып қар кеткенде
Босататын көктемде.
Тәрбиеші: Торғай, торғай тоқылдақ.
Жерден тары шоқып ал, деп балалар торғайларға жем шашайық (торғайларға жем шашу)
Балалар мына жерде апан бар екен, кәне, қарайық нені апаны екен?
Балалар: Аюдың апаны.
Тәрбиеші: Аю туралы тақпақ білеміз бе?
Балалар: Білеміз.
Ұлпан: Менім жазғы қорегім
Жеміс жидек тереміз,
Теремін де керегін
Қонжығыма беремін
Ал қыстайғы тамағым
Өзімнің май табаным
Сорамын да жатамын
Тәтті ұйқыға батамын.
Тәрбиеші: Балалар қыста аю ұйықтап жатады, сондықтан біз тыныш жүрейік, біз айқайласақ, шуласақ аю оянып кетеді, ақырын жүріп апан қасынан өтіп кетейік.
- Балалар ал мынау не екен?
- Аққала.
Тәрбиеші: Міне балалар біздің алдымызда, басқа балалар орманға саяхатқа келіп Аққала жасап кетіпті. Балалар қараңдаршы аққала неше бөліктен тұрады?
- Үш бөліктен тұрады.
- Пішіні қандай?
- Пішіні дөңгелек.
- Түсі қандай?
- Түсі ақ.
Жарайсыңдар балалар мына жерде әдемі үйшік тұр. Бұл үйшік кімнің үйі екен? Терезесін қағып көрейік.
Түлкі: Амансыңдар ма балалар?
Балалар: Сәлеметсіз бе түлкі.
Тәрбиеші: Балалар біз түлкі туралы тақпақ білеміз?
Балалар: Білеміз.
Мерей: Түлкі деген қу екен
Жүрген жері шу еткен
Түздің жылпос бұл аңы
Артында көп ылаңы
Сүп - сүйір боп ауызы
Аңдардың қу жауызы
Бір амалын тапсақ қой
Ұстап тісін қақсақ қой
Терісінен көрікті
Киер едік бөрікті.
Түлкі: Жарайсың балақай, менде сендермен бірге жүрсем бола ма?
Тәрбиеші: Иә, бізбен бірге жүр. Балалар тоңып қалдық аңдармен ойын ойнасақ қалай болады?
Қоян: Мен ойласам бола ма? Ендеше қимылды ойын ойнайық. Аяз десем - секіреміз. Шуақ - десем - тоқтаймыз. 2 рет.

Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы,
№ 36 бөбекжай балабақшасының тәрбиешісі
Есмағанбетова Разима Абдіғамитқызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 304
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 304
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика