Білімділер поралы
загрузка...

Жабайы аңдар «Тапқыр қоян»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жабайы аңдар. «Тапқыр қоян»
Білім беру саласы: Коммуникация
Білім беру көзі: Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: 1. Жабайы жануарлардың мекені, қоректенуі және олардың жабайы деп аталуы туралы түсінік беру.
2. Балаларға ертегінің жоспар бойынша мазмұнын айтуды үйрету арқылы зейіндерін дамыту.
3. Табиғаттың бір бөлігі – жануарларды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.
Ынталандыру
Сезімді ояту
Ізденістер
Ұйымдастыру
Шаттық шеңберін ұйымдастыру.
Қуанамын менде,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
Бүгінгі күніміз сәтті өтсін! Бәріңе сәттілік тілеймін!

Ой қозғау:
видиоролик тамашалау
Балалар бейнежазбадан не тамашаладық
- Балалар, жабайы аңдарға нелер жатады?
- Неліктен жабайы аңдар дейміз?-
Балаларға жабайы аң – қолға үйренбеген түз жануары, яғни өз бетімен табиғатта тіршілік ететіндігі түсіндіріледі. Кейбір аңдар орманда, кейбір аңдар далада, кейбір аңдар тауда тіршілік ететіндігі де айтылады.
Венн диаграммасы арқылы үй жануарлары мен жабайы жануарларды салыстыру.
Үй жануары
Жабайы жануарлар
Оларға мысалдар келтіріледі. Мысалы, төрт түлік мал – үй жануары, ал арыстан, барыс, т. б. аңдар жабайы жануарлар екені айтылады.
Кубизм әдісі арқылы
3 - топқа кубикті домалату арқылы түскен суретті сұрақтар арқылы сипаттайды
Мыс: қасқыр жабайы аң ол орманда мекендейді Қасқырдың баласын – бөлтірік деп атайды

«Тапқыр қоян» ертегісін мәнерлеп оқу.
Дыбыстық жаттығулар:
Ыр – ыр – ыр - ырылдайды
Кі – кі – кі - бұлаңдайды
Ян – ян – ян – жүгіріп жүр
ертегі мазмұнына салынған сурет арқылы ертегі мазмұнын түсіндіру.
Сұрақ – жауап әдісі арқылы оқушылардың ертегіні қалай түсінгендерін сұрау.
ә) Жабайы, аңдар деген сөздердің жуан, жіңішке естілуін анықтату және осы сөздерді буынға бөлдіру.
Сергіту жаттығуы: Сұр қоян өлеңі
Бес жол өлең әдісі арқылы ертегідегі қоянды сипаттау

Қорытындылау Сабақты қорытындылау. Балалар, біз бүгін не туралы әңгімелестік?
Қандай ертегімен таныстық мадақтау

Күтілетін нәтиже: Жабайы аңдар ерекшелігін туралы білді.
Түсінігі: Меңгерген дағдылары мен іскерліктері сөздік қорларын толықтыру, байланыстыра сөйлеуге үйрену

Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Алға селосы, Әбу Сәрсенбаев жалпы
орта мектебі мектепалды даярлық тәрбиешісі
Пауешова Гульнар Тлеккқабылқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 294
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 292
Роботтар: 3
Айс aibekmataev
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика