Білімділер поралы
загрузка...

1 наурыз – Алғыс айту күні

Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық» «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Орыс тіл», «Жапсыру», «Жас зерттеуші»
Тақырыбы: 1 наурыз – Алғыс айту күні!
Мақсаты: Көктемгі табиғат туралы түсініктерін кеңейте отырып, көктем мезгіліндегі табиғат өзгерістерін сезіне білуге, балалардың «сыйластық» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту, ризашылық пен алғыс туралы түсінік беру.
Дамытушылық: үлкен - кішіге деген сүйіспеншілігін, сыпайылық қарым - қатынасын дамыту.
Тәрбиелік: әдептілікке, кішіпейілділікке, ізеттілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Ноутбук,
Технология: «Тәй - тәй» бағдарламасы бойынша белсенділік орталықтарындағы жұмыстар
Жұмыс жасайтын орталықтар: «Көркем әдебиет», «Өнер», «Ғылым», «Аспаздық»
Тәрбиеші: Балалар бүгін бізге көптеген қонақтар келіпті, қәне амандасып алайықшы.
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Тәрбиеші: Балалар осы көтеріңкі көңіл күймен шаттық шеңберімізді құрайық.

Шаттық шеңбер: Қонақ күту салтымыз,
Оқып - біліп жатырмыз.
Келген қонақ сіздерге,
Сәлем бердік бәріне.
Жалқаулықты тастайық,
Сабақты біз бастайық.
Білім жолымен жүрейік,
Қиындықтан қашпайық.

Тәрбиеші: Өте жақсы балалар. Бүгінгі оқу қызметіміз ерекше болмақ. Бүгін көктемнің алғашқы күні, ал сіздер білесіздер ме? Бүгін қандай мереке екенің?
- Алғыс айту күні
- Дұрыс балалар бүгін «Алғыс айту» күні бүгін біз достарымызға, тумаластарымызға, таныс жақындарымызға жанымызда болғандары үшін, жақсылық жасағандары үшін алғыс айтуымыз керек. Сонымен қатар балалар біз бүгін көктемнің ерекше мерекесі ақ жаулықты әжеміз бен аяулы анамызды, сүйкімді апа - қарындастарымыздың құрметіне орай «Анаға алғыс» тақырыбында ашық ұйымдастырылған оқу қызметімізді өткіземіз.
Ғажайып сәт: Электронды видео хат
Балалар тапсырманы орындау үшін біз жұмыс жасайтын 4 орталыққа бөлінейік. Өздерінің қалаған орталықтарыңа бөлініп отыра қойыңдар.
Ғылым орталығы
Тәрбиеші: Балалар, ғылым орталығына қош келдіңіздер!
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілінде неше ай бар?
- Қандай атаңдаршы?
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын соны шешуін тапсаңдар, біздің бүгінгі сабағымыз сол туралы болмақ.
Жұмбақ: Адамдардың бәрі қызығады,
Су құймасаң сәні бұзылады. (Гүл)
- Дұрыс. Жарайсыңдар, ендеше біз гүлдердің түрімен танысамыз.
- Өсімдіктердің өзі дала және бөлме өсімдігі болып екіге бөлінеді. Өсімдік өмір сәні, табиғат көркі, дәрі - дәрмек. Олар біздің бөлмемізді тек әдемі етіп қоймай оған көрік беріп, үйдің ауасын тазартады. Бізге көтеріңкі көңіл, қуаныш сыйлайды. Ендеше балалар ноутбукке назар аударайық.
Тәрбиеші бөлме гүлдерін көрсетіп, әңгімелейді. Барлық өсімдіктер күнді және жарықты жақсы көреді, сондықтан да оларды терезенің алдына қоямыз.

Слайдпен жұмыс
Бөлме гүлдерінің де басқа өсімдіктер сияқты тамыры, сабағы, жапырағы және гүлдері бар.
Міне, мынау раушан гүлі. Гүлінің түсі қызыл, хош иісті, бөлмемізді әдемі етіп тұрады. Өсімдіктер тек әдемілік сыйлап қана қоймайды сонымен қатар адамның денсаулығына да жағымды әсерін тигізеді. Гүлді тек бөлмеде ғана емес, аулада, демалыс орындарында, адамкөп шоғырланатын жерлердің барлығына өсіру керек.
Енді осы гүлдердің сырт келбетімен танысайық. Бөлме гүлдерінің басқа өсімдіктер сияқты тамыры, сабағы, жапырағы және гүлдері бар.

Практикалық әрекет: Ал енді балалар қазір біз тамырланған гүлді ыдысқа отырғызайық.
Гүл отырғызу үшін ең әуелі бізге ыдыс қажет. Ыдысты алып түбіне бірінші тастарды саламыз. Ыдыстың түбі тесік болады. Содан кейін топырақ саламыз. Жәй даладағы топырақ емес, арнайы құнарлы гүл отырғызуға арналған топырақты саламыз. Содан соң топырақ ортасынан құдықша жасап, гүл өсіндісін отырғызамыз. Енді бұл гүлімізді табиғат бұрышына қоямыз.
Балалар, міне гүл отырғызды, енді тек осылай қоямыз ба? Жоқ гүлге су құю керек. гүлге су құйып, жапырағын сүртіп, су шашып, топырағын қопсытып, тыңайтқыш сеуіп тұру керек. гүлдерді жазда көбірек, ал қыста сирек суарады. Оларды су құйғышпен суарады.
- Жылына бір рет топырағы мен ыдысын ауыстырып тұру керек.
- Гүлдерді бөлме температурасындай сумен суару керек, өйткені гүлдер ауырып, солып қалуы мүмкін. Гүлге бірден суық су құюға болмайды. Суды ыдысқа бір күн бұрын құйып қою қажет.
Тәрбиеші: - Балалар, сендерге тәжірибе жасау ұнады ма?
Балалар: Ия, ұнады
Тәрбиеші: Гүлді не істедік?
Балалар: Гүлді отырғыздық
Тәрбиеші: Гүл не істейді?
Балалар: Гүлдейді, желден шайқалады, су ішеді, қурайды, жұпар иіс шығарады.
Балалар әр орталықтардың текшелерін өз орындарына салып шеңберге тұрады.
Өнер орталығы
Аспаздық орталығы
Көркем әдебиет орталығы

Қорытынды:
Ғажайып сәт: Электронды видео хат
Тәрбиеші әр орталықтан бір сұрақтар қоя отырып, қорытындылайды.
Бүгінгі оқу қызметіне барлығыңыз өте жақсы қатыстыңдар. Осымен балалар оқу қызметіміз аяқталды, келген қонақтарымызға сау болыңыз айтайық.
- Сау болыңыз!
- Ризашылық дегеніміз не?
- Алғыс дегенді қалай түсінесіңдер?
- Адам өзінің ризашылығын, алғысын қандай сөздермен білдіреді?
- Сендерге кім қандай жағдайда алғыс айтты?
- Өздерің қандай жағдайда алғыс айтып көрдіңдер?
Балалардың жауаптары тыңдалады.
- Балалар, жылы сөз, қайырымды іс, жақсы ой, кіршіксіз сезімдеріңді ешкімнен ешқашан аямаңыздар. «Рахмет» деген қасиетті сөзді жиі айтыңдар. Адам алғыс пен ризашылықты естіген сайын, жақсылық жасағысы келіп тұратынын есте сақтаңдар. Өмірдің әрбір сәтін бағалай білуге үйреніңдер және Табиғат – Анаға мейірімді күні үшін, көңілді жаңбыры мен ақ қары үшін, жұмсақ ақ ұлпа бұлты үшін, жақын адамдарға қайырымдылығы мен риясыз махаббаты үшін алғыс айтуды ұмытпаңдар. Ал ендеше мен қазір біз бүгінгі оқу қызметінің өте тамаша өткені үшін бір - бірімізге алғыс айтайық.

Балабақша тәрбиешісі: Джумагазиева Жадырасын
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 286
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 284
Роботтар: 3
Кенесова Бибисулу
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика