Білімділер поралы

Күнделікті сабақ жоспарлары (Көркем әдебиет)

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы № 1
Тобы: «Ақниет» ересектер тобы
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Білімің - бұлағың» (Өлеңмен танысу)
Мақсаты: балабақшаға, мектепке барған балдардың қуанышты сәттерін әңгімелеу; «Білімің - бұлағың» өлеңін оқып үйретіп, сөздердің мағыналарын түсіндіру; Барлық адамдардың – ақын да, ғалым да, бәрі мектептен, балабақшадан білім алатыны туралы балаларға айтып беру; Өлең арқылы ақылды, білімді болып өсуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер қажет құралдар: Білім күніне арналған суреттер, балабақшаның ішкі - сыртқы көрінісінің суреттері, слайдтар, жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаштар.
Сөздік жұмыс: талмайды, самғайды.
Билингвальды компонент: білім – знание, ұстаз – учитель.

Ұйымдастырушылық - оятушылық
Шаттық шеңбері
Балаларды шеңберге тұрғызады.
- Шеңберге тұрғанда бір - бірімізді көріп, қуанышқа бөленеміз. Сондықтан да біз бір - бірімізге бүгінгі Білім күні мерекелік көңіл күй және жылылық сыйлайық.

Ұйымдастырушылық - ізденістік - Балалар, бүгін – ерекше күн!
Бүгін – Білім күні!
Барлық балалар мектепте, балабақшаға барды.
Балабақша – бұл екінші үйіміз. Сендер ақылды, тәрбиелі, ұқыпты, жақсы азамат болып өсулерің үшін балабақшада, мектептен көп нәрсе үйреніп, білім аласыңдар.
Балабақшада және мектепке барғанда көптеген дос табасыңдар.
Тәрбиеші апайларың сендерді өзінің баласындай мәпелеп тәрбиелейді, білім береді.
- Енді, балалар, ақын Ақылбек Шаяхметовтың «Білімің - бұлағың» деген өлең жолдарымен танысамыз.

Қанатым талмайды,
Қиялым самғайды.
Ақын да, ғалым да
Ұстазсыз болмайды
Мереке күніңмен
Құттықтап бүгін мен
Ойыма ой қосам
Сен берген біліммен

Сөздік жұмыс
Тәрбиеші балаларға қиялымда, самғайды сөздерін 2 - 3 рет қайталатып, түсіндіреді. Қиялым самғайды сөзі елінің өркендеп өсуін армандау мағнасын білдіреді. Білімді деп кітапты көп оқитын, кітапты ұқыпты ұстайтын, көп ізденетін адамды айтамыз.
Қанатым талмайды – ерінбей іздену. Ақын да, ғалым да мектептен білім алып шыққандығын түсіндіреді.
Билингвальді компонент:
білім – знание
ұстаз – учитель

Сергіту сәті
Бала, бала, баламыз,
Бақшамызға барамыз.
Күні бойы қызыққа
Батамызда қаламыз.
Өлең шумақтарындағы сөздерді қайталату.
Білім бұлағың деген сөздердің мағнасын түсіндіріп қайталау.
- Білімді деп қандай адамды айтамыз.
- Сендерді кім оқытады?
- Нені үйретеді?

Балалармен жеке жұмыс жүргізу.
Дәптермен жұмыс
Дәптердегі берілген тапсырманы балаларға түсіндіру.

Дидактикалық ойын:
«Ғажайып қоржын».
Ойынның шарты: ғажайып қоржынның ішінде бірнеше заттар: ойыншықтар, оқу құралдары бар. Сол заттардың ішінен оқу құралдарын бір бөлек, ойыншықтарды бір бөлек жинап алу керек.
Мақал жаттау.
«Білім – таусылмайтын қазына».
Мақал мағынасын түсіндіру, жаттату.

Білімің – бұлағың (Өлеңмен танысу) жүктеу
Күз - жомарт (өлеңді жаттау). жүктеу
Кішкентай бағбан (әңгімелеу). жүктеу
Жемістер жыры (өлеңді жаттау). жүктеу
Менің елімнің рәміздері. жүктеу
Шаруа мен Аю (орыс халық ертегісі). жүктеу
Менің ойыншықтарым (өлеңді жаттау). жүктеу
Тәуелсіз Қазақстан (өлең) жүктеу
Ақымақ қасқыр (ертегі) жүктеу
Жаңа жыл келді (өлеңді жаттау) жүктеу
Мысық, Әтеш және Түлкі (ертегі) жүктеу
Әкесімен балалары (әңгімелеу) жүктеу
Жақсымен жаман (өлеңді жаттау) жүктеу
Әз Наурызым, армысың! (өлеңді жаттау). жүктеу
Мен ғарышкер боламын (өлеңді жаттау). жүктеу
Көктем сәні (ертегі) жүктеу
Қол не үшін керек? (әңгімелеу). жүктеу
Бала біздің болашақ (өлеңді жаттау). жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 287
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 287
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика