Білімділер поралы

10 саны мен цифры

Сыныбы: 0
Математика
Сабақтың тақырыбы: 10 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушыларға 10 саны және цифрымен таныстыра отырып, 10 санының құрамы мен ерекшеліктерін білдіру. 10 көлеміндегі сандарды қосып азайтуға үйрету;
б) Дамытушылық: оқушылардың ой – қиялын, математикалық тілін, дүниетанымын дамыту. Логикалық ойын ұштау. Саусақтың ұсақ моторикасын жетілдіру:
в) Тәрбиелік: Таза, ұқыпты жазуға, жұптық, жеке жұмыстарға, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Елжандылыққа, Отансүйгіштікке баулу;
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: көрнекілік, әңгімелеу, көркем сөз, ойын,
Пәнаралық байланыс: Сауат ашу, айналамен танысу,

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқу – құралдарын алдыру;
2. Психологиялық дайындық;
- Жарқын болса күніміз,
Жарқын шығар үніміз.
Қазақстан еліміз!
Елін сүйіп ер жетер,
Біз болашақ гүліміз.
- Иә, балалар, сіздер еліміздің болашағысыздар. Егеменді еліміздің туын берік ұстау үшін біз қандай болуымыз керек?
- Әдепті, ақылды, сабырлы, білімді болуымыз керек.
- Ендеше, математикалық білімімізді толықтыру үшін математика сабағымызды бастайық.

• Математика сабағында нелерді үйренеміз?
- Санауды, сандарды, есеп шығаруды.
- Астанаға немен барамыз?
- Пойызбен барамыз.
- Ендеше міне, пойыз. Пойызға мініп, әр вагондағы тапсырмаларды орындасақ.

ІІ Өткен материалды қайталау
1. «Пойыз құрастыр» ойыны
2. Оң және кері санау. Топтық жұмыс.
1 қатар – 1 ден 8 – ге дейін және кері санау
2 қатар – 1 ден 9 – ге дейін және кері санау
Санамақ:
Бір дегенім – бөрік,
Кисем бойға көрік.
Екі дегенім – етім,
Киер сәнді етіп.
Үш дегенім – ішік,
Теріден тігер пішіп.
Төрт дегенім – тұмақ,
Қыста кисең жылы – ақ.
Бес дегенім – байпақ,
Іші жылы тайпақ.
Алты дегенім – алқа,
Мойныңа тақ ал да.
Жеті дегенім – жейде,
Кір болмасын кейде.
Сегіз дегенім – сенсең,
Тонның жылысы сенсең.
Тоғыз дегенім – телпек,
Болма бала тентек.
Он дегенім – оймақ,
Жүрме босқа ойнап.

ІІІ Жаңа сабақ мазмұны
1. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
2. Тапсырмалар орындау.
1 шарты: «Біліміңе білім қос»
Ой шапшаңдығын жаттықтыру.
Дөңгелек ішіндегі сандарға қосындысы сәйкес келетін сандарды қоршап сыз.
3 4 6 5 1 7 9
2 шарты: «Әдеміліп жазып көр!»
10санының цифрының жазылуы:
а) үлгі бойынша көрсету;
ә) ауада жазу;
б) дәптерге 10 йифрын жазу;
- Партаға отырдық па? – Иә.
- Иығымыз тік па? – Иә.
- Дәптер, қалам алдық па? – Иә.
- Ендеше, салақтықты тастайық, әдемілеп жаза бастайық,
10 10 10...
10 > 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
10 = 10

Сергіту сәті.
Аспанға қарап ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім.
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім.
3 шарты. 10 санының құрамы
9 + 1 = 10
8 + 2 = 10
7 + 3 = 10
4 шарты. «Ойлан, тап».

а) Логикалық санамақ, мазмұнды есептер
Шығармақ болып кеше есеп, Он асықтың екеуін,
Жиналғанда 10 есек. Досың сұрап алады.
Біреуі ұйықтап отырды, Айтшы сонда нешеуі,
Ынталысы неше есек? 10 – 1 = 9 Өз қолыңда қалады? 10 – 2 = 8
Себетте 10 алма тұр еді. Оның екеуін Азат, біреуін Әсет алды. Себетте неше алма қалды? 10 – 3 = 7
Апасы Алмасқа 10 қалам сатып әперді. Оның 4 – еуі қара түсті. Қалғаны көк түсті. Көк түсті қалам нешеу? 10 – 4 = 6
Аулада 10 құс жайылып жүр еді. Оның бесеуі үйрек, қалғаны қаздар. Аулада неше қаз жайылып жүр? 10 – 5 = 5
ә) «Тоғызыншыны тап».
Күн, ай, жұлдыз.
Шешуі: (суретін салу)

Сергіту сәті.
Жаза, жаза жазуды,
Талып қалды қолымыз.
1, 2, 3 –
Саусақтарым жина күш.
5 шарты «Өзіндік жұмыс»
Белгісіз санды тап
3 + 7 = 10 6 + 4 = 10
4 – 2 = 2 10 – 3 = 7 (Оқыта отырып тексеру)

IV. Сабақты қорытындылау.
Балалар, сіздер сабаққа жақсы жақсы қатысып, келген қонақтарға білімдеріңді көрсеттіңіздер. Мен де, сіздердің Қазақстанның үлкен азаматтары болатындарыңызға сенімдімін.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика