Білімділер поралы

Шана. Қыс қызығы

Білім беру саласы: «Коммуникация»/ «Әлеуметтік орта»
Оқу қызметі: Көркем әдебиеті /Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: Шана. Қыс қызығы
Сабақтың мақсаты: Қыс мезгіліндегі ерекшеліктерді балаларға түсіндіру. Қыс мезгілінде ойналатын ойындарды, сырғанауға арналған заттарды ажырата білуге үйрету.
Көрнекілігі: Қыс мезгілін бейнелейтін суреттер, шанамен сырғанақ теуіп жүрген балалар суреттері.
Әдісі: Әңгімелеу, сұрақ жауап, топпен жұмыс, түсіндіру.
Кіріктірілген сабақ.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
- Балалар, бәріміз ортаға шығып, шаттық шеңбер жасайық..

Шаттық шеңбері:
Табиғат біздің анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Табиғатты қорғайтын,
Біз әдепті баламыз.
Сабақтың жүру барысы
Суда мұз бар, жерде қар бар,
Боран борап соғады.
Айтыңдаршы балалар,
Бұл қай кезде болады?
Қыс мезгілі.
Қысқы табиғат құбылыстары туралы әңгімелеу.
- Жылдың төрт мезгілін бірі - қыс. Қыс – суық, қарлы, аязды болады. Қыста қар жауып, аяз болып, ағаштарға қырау тұрады. Ол табиғаттың өзі жасаған шеберлігі.
Қыс мезгілінің айларын ата. Осы қыс айлары бойынша топқа бөлінейік. Ол үшін тақта алдындағы қардың суретін таңдап алуымыз керек. Онда қыс айлары үш тілде жазылған.
Желтоқсан Декабрь December
Қаңтар Январь January
Ақпан Февраль February
Желтоқсан, қаңтар мен ақпан айларында ауа райы суық болады. Қаңтар – қыс шатыры. Қыстың үш айы қандай суық болған
күнде де адамдар мұз айдында конькимен сырғанайды, шаңғы, шана тебеді. Қар кесектерін домалатып, аққала жасайды.
Қыс мезгілінің ерекшеліктерін атап бер?
Қыс мезгілін не үшін жақсы көресіңдер? Пікірлеріңді білдіріңдер.

1. Жұмбақтарды шешейік:
Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тоңады. (Қар)
Отқа жанбас, суға батпас (Мұз)
Есіктен кіреді еңкейіп,
Төрге шығады қампайып. (Аяз)

2. Суретпен жұмыс.
«Қыс қызығы» тақырыбы бойынша әңгімелеу.
«Қысқы ойындар» дидактикалық ойыны. Шарты: балалар бір - бірден қоржын ішінен суреттерді алады.
Суреттердің ішінен қысқы ойын түрлері бейнеленген суретті тауып, оны тақтаға жапсырады. Сонан соң сурет бойынша қысқы ойын түрлері туралы әңгімелейді.
Табаныма байладым,
Қос таяқпен айдадым. (Шаңғы)

Табаныма тақтым,
Жалпаң қақтым,
Зырлап бақтым. (Коньки)

Таудан түссем, тоқтауды білмейді,
Тауға қарай тартсам да жүрмейді.

Зулап түсіп төменге,
Шықпас менсіз төбеге. (Шана)

3. Сергіту сәті.
Жас ұланмын шыныққан,
Жасқанбайтын суықтан.
Қардан жасап аққала.
Сырғанаймын шаттана.

4. Оқулықпен жұмыс.
Г. Әзімбаеваның «Шана» атты шағын әңгімесін оқып беремін де, ары қарай бала қалай жауап беруі мүмкін? (Балалар ойланып, өз ойларын айтады)

5. Суретті бояу
Қысқы табиғат туралы суреттерді боятып, әңгімелету.

6. Ребусты шеш.
«Шана»
Қорытынды:
- Қыста қандай ойын түрлерін ойнаймыз?
- Кімнің шана, шаңғы, конькиі бар?
- Қазір техниканың жедел дамыған заманында бізге не керектің бәрі де дүкен сөрелерінде немесе ашық базарларда самсап толып тұр. Алайда, олардың кез келгенін әпере беруге біздің ата - аналарымыздың шамалары жете бермеулері де мүмкін. Сондықтан кейбір ата - аналар шананы қолдан құйдырып та жасатады. Сондай шана кімде бар?
- Сен оларды тиімді пайдаланып жүрсің бе?
Балаларды мадақтап, бес жұлдызшалар таратып, сабақты аяқтаймын.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 52
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 52
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика