Білімділер поралы

К дыбысы және әрпі

Тобы: Мектепалды даярлық
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттің түрі: Сауат ашу негіздері
Тақырыбы: К дыбысы және әрпі
Мақсаты: К дыбысымен таныстыру. К дыбысына тіл ұстарта отырып, сөз құрату, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату. Дидактикалық материалдар арқылы балалардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Балаларды К дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету. Әдемі жазуға қолдарын жаттықтыру.
Әдіс - тәсілдер: әңгімелесу, сұрақ - жауап, көрнекілік
Көрнекілігі: К дыбысының баспа түрі, текшелер, кеспе әріптер. Экранды тақта, компьютер
Билингвизм: көктем – весна – spring, көкек – кукушка – april, көгершін – голубь – dove.

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі:
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, 3 тілде амандасады. Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Құрметпенен сіздерге,
Бас иеміз біз.

Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі Балалар осы шеңберде ойын ойнағыларың келе ме? Ендеше «Кім зерек» ойынын ойнайық, мен сіздерге сұрақ қоямын, сұрағыма дұрыс жауап берулеріңіз керек.
Сауат ашу сабағында не үйренеміз?
Дыбыстар нешеге бөлінеді?
Қандай дыбыстар бар?
Дауысты дыбыстың түсі қандай?
Дауыссыз дыбыстың түсі қандай?
Дауысты дыбыс қалай айтылады?
Дауыссыз дыбыс қалай айтылады?
Әріптерді не істейміз?
Дыбыстарды не істейміз?
Арыстан сөзін буынға бөлші?
Неліктен 3 буын?

Жарайсыңдар! Өз орнымызды тауып отыра қойайық. Біз ойын ойнап жатырған кезде үкі ұстаз қонаққа келіпті.
Салематсіздар ма, балалар! Мен сендерді тексеріп көргім келеді, сендерге қояр сұрағым бар, жақсы жауап берсеңдер сыйлығым бар!
Мен көрсеткен әріпті айтып, сөз тауып, 3 тілде аудармасын айтыныздар.
Бұл қандай әріп?
Мынау қандай әріп?
Ал мынау ше?
Мынау қандай әріп?
Ал, мынау қандай әріп?
Ң әріпі неліктен жалғыз?
Жарайсыңдар! кездескенше.

Ал, балалар менің жұмбағым бар, жұмбақ шешкенді ұнатамыз ба?
1. Қар, мұз еріп, су көбейіп,
Сай, салаға толады.
Жап жасыл боп, бүршік жарып,
Гүл, бәйшешек толады. «көктем»
2. Бейбітшілік құсы деп,
Айтады оны барша жұрт. «көгершін»
3. Қайталаймын атымды,
Көктемде ән салып,
Кез келген ұяға
Жұмыртқамды саламын. «көкек»
Тақтада ненің суретін көріп тұрмыз?
Бұл сөздердің барлығында бірінші қандай дыбыс естіледі?
Қайталап айтып көрейік. К К К К К К К К
Экран тақтаға қарап, бейне жазбаны көрейік.
К әрпінің жазылуын және неше элементтен тұратынын көрейік. 3 элементтен тұрады екен. Осы әріпті ауада жазып алайық.
Сергіту сәті:
Орнымызға отырып, өз орталықтарымыз бойынша жұмыс жасайық.
Оқу орталыңғы: Конверттен сурет алып шығу, оны текшемен жаздырту. «Кеме»
Жазу орталығы: Алдарында тұрған дәптерге К әріпін әдемілеп жазамыз.
Шығармашылық орталығы:
1. Көп сурет арасынан К дыбысы естілетін сурет болса, тек соны, ғана бойаймыз.
2. Плакатқа мына әдемі күлте гүлдерді жапсырамыз және тақтаға ілеміз.
3. Ермексаз көмегімен 3 элементін жасап К әріпінің мүсінін құрастырамыз.

Әр бала өз орталықтарында жұмыс жасап, 5 минут сайын басқа орталықтармен аласып отырады.

Тәрбиеші: М. С. Жұбай

К дыбысы және әрпі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 53
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 53
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика