Білімділер поралы

Айналамдағы заттарды санаймын. 10 - ға дейін реттік санау (күнделікті сабақ жоспарлар топтамасы)

Математика
Сабақтың тақырыбы: Айналамдағы заттарды санаймын. 10 - ға дейін реттік санау
СЫНЫП - ТОП:
ҰОҚ - ның оқытылу мақсаттары 0. 2. 1. 1. 20 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0. 2. 1. 2. Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атау.
Күтілетін нəтиже: Барлық тəрбиеленушілер:
- 10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды.
Көпшілік тəрбиеленушілер:
- заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды.
Кейбір тəрбиеленушілер:
- заттарды саны бойынша салыстырып, ара - арасынан олардың реттік нөмірін атайды.
Тілдік мақсат: Дағдыларын дамыту: - өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пəндік лексика жəне терминология: - бірінші, екінші,..., оныншы. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Кері тəртіппен қалай санау керек екенін түсіндір? – Қалай ойлайсың, реттік санау кезінде сандарды тастап кетуге бола ма? – Сандарды жазудың қандай түрлерін білесің? Жазу: - түрлі түсті қарындаштармен бояу.
Өткен ҰОҚ - дан алған білім: Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жұмыс түрлері
І. Басталуы 0 – 5 минут.
Ынталандыру.
Педагог балаларды «Мен велосипед тепкенді ұнатамын» деген сұхбатқа тартады.
- Сендерде велосипед бар ма?
- Оны қай жерде тебесіңдер?
- Кіммен бірге?
Өзектендіру.
«Осыншама санды көрсет» Ойын үшін қималы материал - цифрлар, заттардың əртүрлі сандары бейнеленген карточкалар қолданылады. Педагог балаларға цифрлар бейнеленген карточкаларды көрсетеді, ал балалар өздеріндегі осындай заттардың саны бейнеленген карточкаларды тауып, санды атап, өз таңдауын түсіндіреді

Ортасы 6 – 25мин
Мақсат қою (проблемалық жағдай). Əліппе - дəптердегі Балалар реттік санауды үйрену үшін оларды қатарға (10 адам) тұрғызып, санаудың қажетті бағытын көрсетіп, ретімен санауды сұраймын.. Содан кейін жиынтық полотнода осыған ұқсас жағдайды орындайды. Заттарды немесе балаларды оңнан солға қарай жəне кері бағытта санауды ұсынамын. Содан соң 1 - ден 10 - ға дейінгі сандар жазылған карточкаларды шығарып, тура жəне кері тəртіппен хормен сандық санау жүргіземін. Балаларды кейінгі жəне алдыңғы санды анықтауға жаттықтырамын. «Көрші сандар» ойыны əртүрлі ұйымдастырылуы мүмкін: 1 - нұсқа: Бала көршілерін атайды, ал балалар санның өзін көрсетеді. 2 - нұсқа: Бала санды атайды, ал балалар көршілерін көрсетеді. Алдыңғы білімді бекіту. Педагог бейнежазбадағы əнге қосылып айтуларын ұсынады.
(Ө) 3 - тапсырманы орындауды ұсынады, онда фигурадағы торкөздердің санын санап, қажетті түспен бояу керек. Балалар торкөздерді санайды. Санына қарай фигураны
(Ө) 4 - тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынады. Осындай тапсырма үнемі кездеседі, балалар оны орындау ережелерімен таныс
III. Рефлексия 26 – 30
Рефлексия.
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

Мектеп/МҰ: Мұхит атындағы ОЖББМ
Педагогтің аты - жөні: Жардемова А.

Айналамдағы заттарды санаймын. 10-ға дейін реттік санау. жүктеу
Менің оқу құралдарым. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. жүктеу
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 47
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 47
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика