Білімділер поралы
загрузка...

Бауырсақ

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Мектепке дейінгі "Бөбек" шағын орталық әдіскері
Жүнісова Нұршаш Құсманқызы

Оқу іс - әрекетін ұйымдастыру технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Денсаулық»
Бағдарлама тараулары: Дене шынықтыру.
Тақырыбы: «Бауырсақ»
Мақсаты: Балаларды қиялдағы жағдайға кіруге, жаңа сюжеттік желіні, қимылдардың жаңа түрлерін іздеуді үйрету. Қимыл - қозғалыс жағдайларда тұспалдаудың жылдамдығына мен жеңілдігіне үйрету. Келбетін, тепе - тендігін сақтау дағдыларын жетілдіру.
Екі аяқпен алға қарай жылжып секіруді одан әрі жаттықтыру. Қол - аяқтардың бұлшық еттерін дамыту. Ұжымшылдық сезімдерін тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар: үлкен кілем, үстел үстіндегі театр.
Сөздік жұмыс: бір жақ жанмен (қырыңмен) аударылып түсу
Билингвальдік компонент: бір жақ жанмен аударылып түсу - боковой кувырок.

Мотивациялық -қозғаушы
Кіріспе әңгіме: - Балалар, бүгін бізде денешынықтыру ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті театр ретінде болады. Біз сендермен «Бауырсақ» ертегісін ойнаймыз.

Іздену - ұйымдастырушылық
Үстелге «Бауырсақ» үстел театр кейіпкерлерін орналастырып қояды. - Қане, балалар, ертегіні еске түсірейікші.
- Жарайсыңдар. Бауырсаққа жолда әр түрлі аңдар кездесіп отырды. Сендер оларды көрсете аласыңдар ма?
- Қазір сендер шашырап жүгіресіңдер. Мен Бауырсақты жегісі келген аңды атаған кезде, сендер сол аң сияқты қозғала бастайсыңдар.
Тәрбиеші ертегінің кейіпкерлерін атайды. Дұрыс қимыл - қозғалысты жасаған балаларды мақтайды.
Енді дұрыстап шындап ойынды бастайық.
- Қане, колоннаға қабырға бойымен тұрыңдар, бір - бірінен бір үлкен адым қашықтығына.
- Сендер бір жақ жанмен (қырыңмен) аударылып түсу керексіңдер. Өйткені Бауырсақ домалақ ғой, сондықтан қарама - қарсы қабырғаға дейін бір жақ жанмен (қырыңмен) аударылып түсіп домалай керек, ал қайтқанда әр түрлі қимылмен қайтуға болады.
1. Отырып, тізелеріңді қолмен ұстаңдар. Домалаңдар! Домалап келе жатыр Бауырсақ, домалап келе жатыр. Алдынан шығады....
2. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай қояндар сияқты қайтыңдар.
3. Жақсы. Ойынды жалғастырайық. Домалап келе жатыр Бауырсақ, домалап келе жатыр. Алдынан шығады....
4. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай қасқырлар сияқты қайтыңдар.
5. Тамаша. Домалап келе жатыр Бауырсақ, домалап келе жатыр. Алдынан шығады....
6. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай аюлар сияқты қайтыңдар.
7. Жарайсыңдар. Домалап келе жатыр Бауырсақ, домалап келе жатыр. Алдынан шығады....
8. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай түлкілер сияқты қайтыңдар.
Балалар бір жақ жанмен (қырыңмен) аударылып түсуді өздеріне ыңғайлы екпінінде орындайды. Сондықтан «алдына шықты...» деген сөзді соңғы «Бауырсақ» қарама - қарсы қабырғаға домалап жеткенде айту керек.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 157
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 156
Роботтар: 3
гулсагат
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика