Білімділер поралы

Ленталарды жина, Ормандағы аю, Саптық жаттығулар

Сабақтың тақырыбы: «Ленталарды жина», «Ормандағы аю». Саптық жаттығулар
Сабақтың мақсаты:
- Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы ойындар технологиясын терең меңгерту;
- Ептілік, икемділік қабілеттерін дамыту;
- Бәсекеге қабілетті болуға, ұйымшылдыққа, өзара көмекке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Құрал — жабдықтар: доптар, секіртпе, ысқырық, сақиналар

Дайындық бөлімі:
Оқушыларды сапқа тұрғызу:
а) сәлемдесу;
б) сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау.
Саптағы жаттығулар:
а) Оңға! Артқа! Солға! Солға!
Жүру және оның түрлері:
а) қолды жоғары тік көтеріп,
аяқтың ұшымен жүру
ә) қолды екі жаққа созып, өкшемен
жүру
б) қолды белге қойып, сыртқы
қырымен жүру
в) қолды белге қойып, ішкі
қырымен жүру
Арнайы жүгіру жаттығулары:
а) аяқты артқа бүгіп жүгіру
ә) тізені жоғары көтеріп жүгіру
б) оң (сол) жақ қырмен тіркеле
адымдап жүгіру
в) аяқтың ұшын созып, алдыға
қайшы тәріздес жүгіру
г) жылан тәріздес жүгіру
Жалпы дамыту жаттығулары:
а) бастапқы қалып: қолымыз белде
1, 2, 3, 4 - мойнымыз оңға (солға)
айналдыру
ә) б. қ. қолымыз белде
«1»- басымызды алдыға түсіру
«2»- басымызды артқа қою
«3»- оңға
«4»- солға қою
в) б. қ. екі қолмен гимнастикалық
ағашты ұстау
«1»- сол аяқпен алға кең қадам
жасап, екі қолды жоғары көтеру
«2»- б. қ. келу керек
«3»- оң аяқпен алға кең адым
жасап, екі қолды жоғары көтеру
ғ) б. қ. екі қолды жоғары көтеру,
аяқты алшақ ұстау
«1, 2, 3»- оң жаққа иілу
«4»- б. қ.
д) б. қ. қолды алдыға тік ұстау
«1»- оң аяқтың ұшымен сол
қолға тигізу
«2»- б. қ.
«3»- сол аяқтың ұшымен оң
қолға тигізу
«4»- б. қ.
4 қатардан 1 қатарға тұру
Жаттығу жасайтын орынға бару

Негізгі бөлім:
Ойындар қимыл - қозғалыс ойындар және спорттық ойындар болып бөлінеді. Қимыл – қозғалыс ойындары аса көңілді әрі пайдалы қимыл әрекет түрі.
Қимыл – қозғалыс ойыны. Қимыл - қозғалыс ойындарының көңілді әрі пайдалы болатын себебі, бұл ойындарды ойнай жүріп, жүгіру, секіру, өрмелеу, лақтыру, тепе - тендік сақтау және мінез - құлықты тәрбиелеу сияқты барлық негізгі қимыл – қозғалыстарды дамыта аласыңдар. Жарыс элементтері – айналып жүгіріп шығу, қарсыласыңды басып озу - ойынға өту тартымды, әсерлі сипат береді. Мақсатқа қол жеткізу сипатына және ойынға қатысушылардың аз - көптігіне қарай қимыл - қозғалыс ойындары мынадай түрлерге бөлінеді:

«Ленталарды жина»
Ойын шарты: Әр балаға түрлі түсті бір ленталар таратылады. Бір бала жүргізуші болып таңдалады. Ол балаларды қуып жетіп, ленталарын жинау керек.
Қимыл - қозғалыс ойындары көңіл көтеруге, жылдамдық пен ептілікті арттыруға жағдай туғызады, әр түрлі қимыл – қозғалыс машықтары мен дағдыларын қалыптастырады. Сонымен бірге бір - бірімен байланыс жасап, тіл табысуға көп көмегін тигізеді.

Қорытынды бөлім:
- жаттығу орнын жинастыру
- сапқа тұрғызу
- сабақты қорытындылау
- оқушыларды бағалау
- тұрған сап арқылы залдан шығу

Түгел тыңдауын қадағалау.
Толық сапқа тұруларын қадағалау. Сабаққа қатысуына байланысты бағалау
Түгел қоштасуын қадағалау.
Бір саппен шығуын қадағалау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 63
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 62
Роботтар: 3
Райхан
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика