Білімділер поралы
загрузка...

Допты торға тастау әдістері

Допты торға тастау әдістері
Сабақтың мақсаты: білімділік: дене тәрбиесі сабағында қажетті білім алуына, салауатты өмір салтын өмірлік серік етуіне ықпал ету.
дамытушылық: жылдамдыққа, ептілікке, икемділікке, қимыл қозғалыс дағдыларын дамыту.
тәрбиелік: ұйымшылдыққа, батылдыққа және ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Өтетін орны: спорт залы
4 сынып
Керекті құралдар: Баскетбол доптары, ысқырық, уақыт өлшегіш

Кіріспе бөлім 3 - 5мин
Дайындық бөлімі 8 - 10 мин
1. Интерактивті тақтадан жаңа сабақты
түсіндіру.
2. Спорт залда сабақты жалғастыру.
Мәлімдеме беру
Жаңа сабақты түсіндіру. Қауіасіздік ережелерін еске салу, саптық жаттығулар. Оңға
бұрылып саппен залды айналып жүгіру.
Аяқтың ұшымен қолды соза жүгіреміз. Қол тізеде аяқтың ішімен жүреміз. Қол желкеде
өкшемен жүреміз. Қол белде жартылай отырып жүреміз. Қол желкеде толық отырып жүреміз. Жай жүру. Жеңіл жүгіріске көшеміз. Тізені көтере жүгіреміз. Қолды артқа ұстап, өкшені қолға тигізе жүгіру.
Жылдамдықты арттыра залдың диагоналы бойынша жүгіреміз. Қолды белге қойып оң бүйірмен, сол бүйірмен жүгіру. Артпен шегіншектеп жүгіру. Денені қалпына келтіру жаттығуларын жасаймыз. Сапта жүріп орындалатын жаттығуларды орындаймыз.
Қолды иыққа қойып, шынтақты алға, артқа айналдыру.

Оқушыларды бір қатарға тұрғызып, жаңа
Сабақты ауызша түсіндіру. Торға тастау әдістерін көрсету.
Доппен орындалатын жаттығулар:
1. Бастапқы қалып: аяқ иық деңгейінде, қол жанында оң қолда доп.
1 - 2 допты алға әкеліп сол қолға беру,
3 - 4 сол қолдан оң қолға беру.
2. Б. қ: негізгі тұрыс допты төмен ұстап тұру.
1 - 2 допты оң жақтан артпен айналдыра сол қолға беру, 3 - 4б. қ. допты сол жақтан артпен
оң қолға беру.
3Б. қ: Негізгі тұрыс допты төмен ұстап тұру,
1 - 2 оң аяқты алға қойып, допты аяқтың арасынан оң қолдан сол қолға беру.
3 - 4 б. қ. сол аяқты алға қойып, допты аяқ арасынан сол қолдан оң қолға беру.
4. Б. қ: аяқ иық деңгейінде, допты кеуде алдында ұстау а) 1 - допты жоғары лақтыру, 2 - қағып алу.
ә) 1 - допты жоғары лақтыру,
2 - қолды шапалақтап допты қағып алу.
б) 1 - допты жоғары лақтыру, 2 - қолды артқа шапалақтап допты қағып алу.
5. Б. қ: аяқ иық деңгейінде, допты кеуде алдында ұстау. 1 - оң қолмен допты жоғары
лақтыру, 2 - екі қолмен тосып алу, 3 - сол қолмен допты жоғары лақтыру. 4 - екі қолмен тосып алу.
6. екі - үш адым жерде бір - біріне қарама - қарсы тұрып, біресе оң қолмен сол қолмен допты лақтыру және тосып алу.
7. Б. қ: аяқ иық деңгейінде, допты кеуде алдында ұстау. 1 - допты кеудеден екі қолмен әріптесіне лақтыру, 2 - допты тосып алу.
8. допты жерге қойып, доптың үстінен оңға, солға секіру. Жаттығуды белгі бойынша орындау.
1 - жаттығу. Допты оң бүйірден екі адым жасай торға лақтыру.
2 - ж. Доппен жүгіріп келіп орта қашықтық - тан торға лақтыру.
3 - ж. Допты оң жақ бүйірден екі адым жасай торға лақтыру.
4 - ж. Допты ортадан екі адым жасай лақтыру.
5 - ж. Допты ортадан тоқтап лақтыру.
6 - ж. Сол бүйірден екі адым жасай лақтыру.
7 - ж. Допты сол жақ бүйірден орта қашықтықтан екі адым жасай лақтыру.
Ұлдар бір торға, қыздар бір торға жаттығу ойынын ұйымдастыру.
Екі жақты баскетбол ойыны

Пән мұғалімі Бердікеев Жұмағали

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 523
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 521
Роботтар: 2
togzan жуманкуловна
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика