Білімділер поралы

Көгілдір ту астында, биікке біз самғаймыз! спорттық ойын

«Көгілдір ту астында, биікке біз самғаймыз!» спорттық ойын
Мақсаты мен міндеті:
1. Оқушылардың денсаулығын, белсенділігін нығайту, ептіліктерін, шапшаңдықтарын, батылдықтарын, күштіліктерін байқау.
2. Спортқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
3. Салауатты өмір салтын насихаттау.
Қолданылатын құралдар: эстафеталық кедергілер, доп (үлкен, кіші), шарик, қасық, үлкен ыдыс, гимнастикалық төсеніш, таяқшалар және т. б.

Сайыстың барысы: Мектептің спорт залында көңілді музыка ойнап тұрады.

ІІ. жүргізуші: Қайырлы күн, құрметті спорт сүйер қауым! Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне 25жыл толуына орай ұйымдастырылған «Көгілдір ту астында, биікке біз самғаймыз!» атты эстафеталық жарысқа қош келдіңіздер!

І. жүргізуші: Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаевтың «Халық денсаулығы» атты мемлекеттік бағдарламада халықтың денсаулығын нығайту – мемлекетіміздің бірінші кезектегі атқаратын міндеті екенін атап көрсеткені баршамызға белгілі. Салауатты өмір салтын ұстану – осы іс шараның бір баспалдағы.
Қазақстан Республикасы 1991 жылы 16 желтоқсан да өзінің тәуелсіздігін жариялап, дербес мемлекет болды. Ол бүгін де дүние жүзінің көптеген елдерімен байланыс орнатқан, бүкіл әлем таныған елге айналды.
Біз өзіміздің Әнұранымызды, Туымызды, Төл теңгемізді басқа елдерге мақтаныш етеміз. Мемлекеттік рәміздерді қадірлеу тәуелсіз Қазақстанның әрбір азаматының қасиетті борышы.
Қазақстан Туымен – тұғырлы, Елтаңбасымен - еңселі, Әнұранымен - айбатты. Олай болса ортамызға мемлекетіміздің рәміздері Елтаңба, Ту, Әнұранды шақырамыз! (ортаға Елтаңба, Ту, Әнұран ұстаған оқушылар шығады)
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұраны орындалсын!

ІІ. жүргізуші: «Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі» Т. Карлейль
Таза ауа, спорт болсын дәріміз.
Еңбек етіп келгенінше әліміз,
«Алға» - деген бір – ақ мақсат ұстанып,
Сайысқа аттанайық бәріміз!

І. жүргізуші: Ал, енді спорт заңы бойынша әділқазылар алқасымен таныстырып өтейік.

ІІ. жүргізуші:
Салауаттық өмір салтын қолдаймыз,
Жамандықтан жанымызды қорғаймыз.
Денсаулықты жанымызға серік қып,
Болашаққа аманат қып жолдаймыз!.

І. жүргізуші: Оқушылар жетекшілерімен қосылып,
отыр сынға түскелі,
Сыналмақшы ептілік пен күштері.
Әрбірінің жігер – күші жалындап,
Жеңіс сәтін тағат таппай күткендер.
Сайысатын сыныптарды бүгінгі
Қарсы алайық қошаметпен, келіңдер!

ІІ. жүргізуші: Ортаға әр сыныптан 5оқушы және сынып жетекшілерінен құралған, сайысқа түскелі тұрған топтарымызды шақырайық:
№1 топ: «Тұлпар» (5 «а»сынып, сынып жетекшісі Жунусова М. Г.)
№2 топ «Сұңқар» (5 «ә»сынып, сынып жетекшісі Ә. Ж. Имамбаева. )
№3 топ «Арлан» (6 «а»сынып, сынып жетекшісі Азимбаева Ғ. К.)
Үш топ жүріп өтіп, ойын алаңына барып орналасады.

І. жүргізуші: Бүгінгі «Көгілдір ту астында, биікке біз самғаймыз!»
атты спорттық ойынымыз 6 кезеңнен тұрады. Өз бақтарын сынағалы тұрған әр топ дөңгелене тұрып, сергіту жаттығуларын бастайды. Олар өздерінің топ аттарымен, төсбелгілерімен және ұрандарын таныстырып өтеді.

ІІ. жүргізуші: Құрметті жарысқа түскелі тұрған бәсекелестер, ұстаздар, әділқазы алқалары және сайысымыздың қонақтары! Сайысымызды бастайық.
1. Эстафеталық жарыс (Баскетбол добын кедергілер арасынаналып жүріп, кедергілерде қойылған сұрақтардың біріне жауап береді, осылай топ мүшелері түгел орындайды)

Кедергілерде кездесетін сұрақтар:
1) Тудың авторын атаңыз (Шакен Ниязбеков)
2) Елтаңбаның авторлары кім? (Жандарбек Малибеков және Шота Уалиханов)
3) Әнұранның сөзі мен әнін кімдер жазған?(Сөзі: Нұрсұлтан Назарбаев, Жұмекен Нәжімеденов, Әні: Шәмші Қалдаяқов)
4). Қазақстан қашан тәуелсіз ел болды? (1991 жылы 16 желтоқсан)
5). Ұлттық валютаны айтыңыз? (теңге)
6). Қақпашы нені күзетеді? ( қақпаны)
7). Бір сөзбен айтқанда: асық, тоғызқұмалақ, тығылмақ,
аударыспақ... (ұлттық ойындар)
8). Спорт алаңындағы ең басты адам кім? (төреші)
9). Бокстың алаңы қалай аталады? (ринг)
10) Кросс деген не? (жүгіру).

2. «Картоп отырғызу». 1 - ші оқушыда кеглилері бар корзина. Ол жүгіріп барып залдың шетіндегі обручқа кеглилерді төгіп, бос корзинаны келесі ойыншыға береді. Келесі оқушы жинап алып келеді, осылай барлығы орындап шығады.
3. «Ептілік эстафетасы» Бірінші ойыншы баскетбол добын жерге соғып, алып барып, торға тастап, стол теннисінің ракеткасымен теннис шаригін қақпақылдап алып қайтады, келесі ойыншы теннис шаригін қақпақылдап апарып, баскетбол добын торға тастайды да, секіртпе жіппен секіріп қайтады, осылай барлығы орындап шығады.
4. «Бәйге». Белгі бойынша бала ат болып, баланың иығынан жіппен іліп, қыз бала жіптен ұстап жүгіреді)
5. Пингвин» Допты аяқтың ортасына қысып алып жүру, осылай барлығы орындап шығады.
6. «Сұр қоян» Бірінші ойыншы қапты аяғына киіп, белгі берген кезде бөгетті айналып секіріп келіп, қапты келесі ойыншыға береді, осылай барлығы орындап шығады.

І. жүргізуші: Ал, құрметті спорт сүйер қауым, асыға күтіп отырған сайысымызда аяқталып, жеңімпаздар анықталды.
Әр топ өз қабілеттерін ортаға салып, қызықты да, тартымды сайыс көрсетті. Жарыс болған соң оның міндетті түрде жеңімпазы болады. Сөз әділ қазылар мүшелеріне беріледі.
Жеңіске жеткен топтарды марапаттау.

І. жүргізуші:
Құрметті спорт сүйер қауым!
Бір тілек айтарымыз,
Берекелі заман болсын,
Баршаңыз аман болыңыздар!
Жиырма бірінші ғасырда,
Ашық аспан астында,
Денсаулықтарыңыз мықты болсын!
Жанұяларыңыз қуанышқа толсын!
Бүгінгі «көңілді мәре» жарысын, Осымен аяқтаймыз!

ШҚО, Көкпекті ауданы, Тассай ауылы,
«Әуезов атындағы орта мектебі»КММ
Дене шынықтыру пәні мұғалімі Смагулов Нигмет
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 94
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 92
Роботтар: 2
Bakhytgul lookfor
Соңғы пікірлер
  • Максатулы
    Жазған: Максатулы
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика