Білімділер поралы
загрузка...

Отбасым – өз үйім дарабоз отбасылық сайысы

Отбасым – өз үйім дарабоз отбасылық сайысы
Мақсаты: Ата - аналар мен балабақша арасындағы байланысты нығайтуға және бала мен ата - ана арасындағы қарым - қатынасты жақсарту аясында, олардың дене қозғалыстарын жетілдіріп, салауатты өмір салтын берік ұстануға тәрбиелеу.
Жүргізуші: Құрметті әріптестер, ата - аналар және балабақша бүлдіршіндері бүгінгі «Дарабоз» отбасылық эстафеталық сайысымызға қош келіпсіздер! Сайысымызды бастамас бұрын балабақша директоры С. Т. Абулгартаеваға сөз кезегін береміз.

Жүргізуші: «Дарабоз»отбасылық сайысында,
Жеңіс үшін бағын сыңап таласуда.
Сайыста әділ баға беретұғын,
Таныстырып өтелік бір әділқазыны да.
1. Балабақша директоры Абулгартаева С. Т
2. Балабақша әдіскері Акжигитова У. М
3. Жаңашыл педагог Дуймбаева Р. А

Жүргізуші: Әр күнді нұрлы таңмен атырамыз,
Сайыстың әр бөлімін бақылаңыз.
Сайысқа қатысатын ата - аналарды,
4 топты отамызға шақырамыз.

1. Педагог қызметкерлер командасы
2. Көмекші тәрбиешілер командасы
3. Тәрбиешілер командасы

Ендеше сайысымыз 4 бөлімнен тұрады.

Жүргізуші: Он күндік іс - шарасы «Ақботада»,
Сәті түсіп «Дарабоз» атанғалы.
Шымыр болып шыныққан отбасы да,
«Тез жүгір» қалыспайық бір - бірімізден – деп I - бөліміміз
«Көңілді мәре» бөлімін бастайық.

Ойын шарты: Кедергілер арасымен, шашақты қолға ұстап, жүгіріп қайту.
1 - ші әкесі қолына шашақты ұстап, кедергілер арасымен жүгіріп келіп, шашақты анасына қолына ұстатады. Анасы да осылай жүгіріп, қолындағы шашақты баласына ұстатады. Қай топ бірінші келсе, сол топ жеңіске жетеді.
(Құралдары: Кеглилер, шашақтар - 4)
Жүргізуші: I бөліміміздің бағаларын берелік.

Жүргізуші: Көңіл қойып қарайық,
«Дарабоз» отбасылық сайысын.
Шынығайық бәріміз,
Эстафеталық сайыстан - деп II - бөліміміз «Жылжымалы шеңбер»

Ойын шарты: Шеңберді алға жылжыту арқылы, межеден айналып кері қайту.
(Құралдары: Кругтар - 8, геометриялық пішіндер.)
Жүргізуші: II - бөліміміздің бағаларын берелік.
Жүргізуші: Біз бақытты жанұя,
Жүгіріп, секіре аламыз.
Көк аспанның астында,
Биікке ұшып самғаймыз дей отыра, III - бөліміміз «Теннисші отбасы» сайысын бастаймыз.
Ойын шарты: Теннистің таяғымен уақ допты домалату арқылы, межеден айнала кері қайту. Ойын әрі қарай осылай жалғаса береді.
(Құралдары: Теннистің таяғы - 4, уақ доп - 4, кедергі - 8)
Жүргізуші: III бөліміміздің бағасын берелік.
Жүргізуші: Ендеше соңғы бөліміміз «Кім шапшаң» сайысын бастаймыз.
Ойын шарты: Ата - аналары қолдарын айқастырып, ортасына балаларын отырғызып, межеден айналып жүгіріп қайту.

Жүргізуші: Соңғы бөліміміздің бағаларын берелік.
Әділқазы орнықтырар әділдікті,
Отбасылар мықтылығы анықталды.
«Дарабоз» отбасылық сайысында,
«Спортшы» атанған отбасы нағыз мықты - деп әділқазыларға сөз кезегін береміз.
Жарысқа қатысқан отбасыларды мадақтап, марапаттады. Осымен бүгінгі отбасылық сайысымыз өз мәресіне жетті. Қош сау болыңыздар!

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
форт - Шевченко қаласы, Баутино ауылы
"Ақбота" балабақшасының дене шынықтыру нұсқаушысы А. Е. Ермекбаева
«Ақбота»балабақшасының әдіскері Ұ. М. Акжигитова
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 513
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 511
Роботтар: 2
togzan жуманкуловна
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика