Білімділер поралы
загрузка...

Гидросфера тарауынан өткенді қайталау

Гидросфера тарауынан өткенді қайталау

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, «Гидросфера» тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеп қорыту. Суды қорғауға және табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Табыс критерийлері: 1) «Гидросфера» тарауы бойынша оқушылардың білімдері қалыптасады.
2) Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерін, өзендер, көлдерді картадан көрсете алады.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: СТО, жеке - дара, жұптық, топтық жұмыс,
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі қағаздар, слайд, АКТ, электрондық оқулық, дүниежүзілік физикалық карта

І. Ұйымдастыру
Топқа бөлінеді
Шаттық шеңбер
Әр түрлі стикерлер

ІІ. Кіріспе
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
«Гидросфера» туралы видео көрсету.
ІІІ. Қызығушылықты ояту
«Алтын балық»әдісі
1. Жердің су қабығын дүниежүзілік мұхит суы қанша % құрайды, құрлық суына қанша % үлесі тиеді.
2. Су дегеніміз не?
3. Дүниежүзілік мұхиттың орташа тұздылығы қанша?
4. Жалпы Дүниежүзілік мұхит суының беткі орташа температурасы қанша?
5. Цунами дегеніміз не?
6. Мұхит ағысы дегеніміз не?
7. Жер асты су дегеніміз не?
8. Толқының табаны
9. Өзен дегеніміз не?
10. Көл дегеніміз не?
11. Гольфстрим қандай мағынаны білдіреді?
12. Жанартаулық көлдер дегеніміз не?

ІV. Негізгі бөлім
1. Сәйкестендіру кестесі
Мазмұны--------------------------------------------------------------------------------------------Жауабы
1. Өзен бастауынан сағасына дейін кең әрі ұзынша ойыс алқапты бойлап ағады... (Сағасы)
2. Аңғардың өзен тасығанда су басатын бөлігі... (Арна)

Алматы облысы,
Қапшағай қаласы, Сарыбұлақ ауылы
География пәні мұғалімі Бейсембаева Динара Мергасовна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 55
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 55
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика