Білімділер поралы
загрузка...

Теңіздер мен көлдер

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы,
А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі
Джубанова Н

Жаратылыстану 5 сынып
Тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Мақсаты:
Білімділігі: Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері туралы білім беру
Дамытушылығы: Ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелігі:Қоршаған ортаға құрметпен қарап, оны аялауға, қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі:түсіндіру, баяндау, сергіту сәті
Көрнекілігі:карта тірек сызбалар, кескін карта
Пәнаралық байланыс:тарих

Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушымен амандасу
ә) Оқушыларды түгелдеу
б) Оқушыларды төрт топқа бөлу

II. Үй тапсырмасын сұрау
Географиялық торша ойыны

Тынық мұхиты: 1. Мұхиттың ең терең жері?
2. Экватор маңында судың беткі температурасы?
3. Ұзындығы қанша метрге жететін киттер кездеседі?
4. Акулалардың ұзындығы қанша?
5. Мұхиттың орташа тереңдігі?

Атлант мұхиты:
1. Ең терең жері қалай аталады?
2. Қанша метр тереңдікте жатыр?
3. Дүние жүзілік балақ аулаудың қанша пайызы тиесілі?
4. Балық аулау кәсібімен қанша мемлекет айналысады?

Үнді мұхиты:
1. Негізгі бөлігі қай жарты шарда орналасқан?
2. Ең терең жері?
3. Суының температурасы қанша?
4. Тұздылығы қанша?
5. Қызыл теңіздің тұздылығы қанша?

Солтүстік Мұзды мұхиты 1. Салыстырмалы түрде суы қандай болып келеді?
2. Ең терең жері?
3. Өзендерін ата?
4. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?

III. Үй тапсырмасын бекіту
Электронды оқулықтағы кескін картамен жұмыс

IY. Жаңа сабақ
Теңіз дегеніміз материктер мен аралдар арқылы бөлініп жатқан мұхиттың бір бөлігі. Дүниежүзілік мұхиттардан бізге 30-дан артық теңіздің атауы белгілі. Олардың жалпы саны59-ға жетеді.
Құрлықтар мен аралдарға жақын және алыста орналасуына байланысты ішкі, шеткі және арал аралық деп үшке бөлінеді.
Шеткі теңіздер ішкі теңіздерге қарағанда мұхитпен емін-еркін байланысқан. Негізінен құрлық пен мұхиттың аралығында аралдар немесе түбектер арқылы жарым-жартылай бөлініп жатады. Олардың шекарасы шартты түрде алынады. Мысалға:Араб, Баренц, Охот, Кариб, Жапон теңіздер.
Шығанақтар - мұхит, теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі.

Y. Жаңа сабақты бекіту
Семантикалық карта
№ Атауы---------------- Теңіздер------------------------ Көлдер
1. Байкал ------------------------------------------------------+
2. Каспий -------------------+
3. Балқаш ------------------------------------------------------+
4. Жерорта -----------------+
5. Жапон -------------------+
6. Зайсан --------------------------------------------------------+
7. Қызыл -------------------+
8. Бурабай ------------------------------------------------------+
9. Алакөл --------------------------------------------------------+
10. Охот ---------------------+

YI. Оқушыларды бағалау
YII. Үйге тапсырма беру
§ 22 Теңіздер мен көлдер. Кескін картамен жұмыс
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 240
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 239
Роботтар: 3
Ажибаева Жулдыз Сазанбаевна
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика