Білімділер поралы

География пәні бойынша 8 сыныптарға күнделікті сабақ жоспары

8 сыныптың География бойынша сабақтың жоспары
Тәуелсіз Қазақстан Республикасы. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады?
Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орны мен шекаралары.
Білімділік: Тәуелсіз Қазақстанның құрылуы туралы баяндау. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? Географиялық білім көздеріне сипаттама беру. Қазақстанның және Павлодар облысының шекараларын, аумағын, географиялық координаталарын, географиялық орнының ерекшелігін анықтау.
Дамытушылық: Дүние жүзінің саяси картасынан Қазақстанның қандай мемлекеттермен шектесетінін анықтау және Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнын карта бойынша сипаттау арқылы білімдерін тереңдету. Қазақстанның және дүние жүзіндегі кез - келген қаласының белдеулік және жергілікті уақытын тауып, олардың айырмасын анықтауға дағдылану.
Тәрбиелік: Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, репродуктивті
Құрал - жабдықтар: Дүние жүзінің саяси картасы, Қазақстанның саяси картасы.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (1 мин) Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.
3. Жаңа тақырып кезеңі (20 мин)
7 - сынып материалын еске алу. «Физикалық география» ұғымын анықтау. Қазақстанның физикалық географиясы курсымен таныстыру.
1. Қазақстанның тәуелсіздігін анықтайтын негізгі даталармен таныстыру.
2. Қазақстанмен шектесетін елдерді дүние жүзінің саяси картасына қарап анықтау.
3. География курсының негізгі құрылымымен таныстыру.
4. Физикалық география пәнінің және Қазақстанның физикалық географиясының мақсаттары мен міндеттерін анықтау.
5. Оқулықтың құрылымымен таныстыру.
6. Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнын карта бойынша сипаттау.

4. Жаңа тақырыпты бекіту (10 мин)
Кескін картаға Қазақстанның Еуразиядағы орнын салу. Көршілес мемлекеттерін көрсету. Оларды атау.

5. Сабақты қорытындылау кезеңі (10 мин)
Жаңа тақырыпты бекіту мақсатында төмендегі сұрақтарды қою:
• Еліміздің егемендігін қандай белгілері көрсетеді?
• Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады?
• Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнының ерекшелігі неде?
• ТМД қай жылдары құрылды?
• Қай жылы Астана Алматыдан көшірілді.
• Неше ұлт өкілдері мекен етеді?
• Экспорт және импорт дегеніміз не?

6. Бағалау кезеңі (2 мин)
Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 балдық шкаламен бағалайды.

7. Үйге тапсырма беру кезеңі (2 мин)
§ 1 - 2 оқу, мазмұндау.

Тәуелсіз Қазақстан Республикасы. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? жүктеу
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы. Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар. Ұлы Жібек жолы жүктеу
«0»- дік бақылау жұмысы жүктеу
ХVІ - ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық - географиялық тұрғыдан зерттеу жүктеу
Қазақтың ғұлама ғалымы Ш. Ш. Уалиханов. Қазақстан аумағының жаңа дәуірде зерттелуі. Павлодар облысының зерттелу тарихынан жүктеу
№2 сарамандық жұмыс жүктеу
Бастапқы бақылау жұмысы жүктеу
Қазақстан жер бедерінің негізгі сипаты. Павлодар облысы жер бедерінің басты ерекшеліктері жүктеу
Геологиялық жыл санау және геохронологиялық кесте жүктеу
Қазақстанның геологиялық даму тарихы мен тектоникалық құрылымы. Қазақстан аумағының геологиялық құрылысы жүктеу
Павлодар облысының геологиялық құрылысы мен даму тарихы. Қазақстан жер бедерінің дамуы мен қалыптасуы жүктеу
Қазақстан жазықтары, үстірттері және қыраттары жүктеу
Аласа таулы өлкелер жүктеу
Биік таулы өлкелер жүктеу
Қазақстанның пайдалы қазбалары. Жанатын пайдалы қазбалар жүктеу
Рудалы және рудасыз пайдалы қазбалар жүктеу
№3 сарамандық жұмыс. Жер бедерінің, тектоникалық құрылысының, пайдалы қазбалардың арасындағы байланысы жүктеу
Қайталау сабағы жүктеу
Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстанның өзендері Алаптар бойынша ірі өзендерге сипаттама жүктеу
Көлдер және бөгендер. Каспий теңізі, Арал теңізі, Балқаш көлі жүктеу
№5 сарамандық жұмыс жүктеу
Жер асты сулары. Қазақстан мұздықтары. Көпжылдық тоң жүктеу
Қайталау сабағы жүктеу
Қазақстанның топырақ жамылғысы жүктеу
№6 сарамандық жұмыс жүктеу
Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлар дүниесі жүктеу
№7 сарамандық жұмыс жүктеу
Орманды дала және дала зоналары жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 365
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 362
Роботтар: 3
Cарагул InkarBimaganbetiva aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика