Білімділер поралы

Жер беті бейнесінің түрлері

1. Сабақтың тақырыбы: Жер беті бейнесінің түрлері.
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жер туралы қысқаша мәліметтерді оқып - үйрену.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4. Сабақтың нәтижесі:
Білу: Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері туралы біледі.
Түсіну: Жердің пішіні туралы, оның Күн жүйесіндегі орны туралы түсінді.
Қолдану: Жердің тәуліктік қозғалысы мен өзін өзі қозғалуы, ұзындықтары, жер бетіне Күн сәулесінің таралуы табиғат үшін маңызын қолдана біледі.
Талдау: Жер шарындағы жер мен күннің айналу белгілеріне қарап сағаттың белдеулерді ажыратып, талдай біледі.
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7. Ресурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер, суреттер.

Сабақ барысы
Кіріспе 1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды
2. Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөледі
Тұсаукесер
1. Үй жұмысын сұрау.
- Табиғат құбылыстары дегеніміз?
- Эссені қорғау.
- Адам мен табиғи құбылыстар арасында қандай байланыстар бар?
- Табиғатқа қол сұғу дегенді қалай түсінесің?
Үй тапсырмасын сұрауда саусақпен бағалауды жүзеге асырамын.
2. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
3. Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды.

Негізгі бөлім
1. Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері қозғалыстары тақырыптары бойынша постер жасап қорғайды.
2. Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды
3. Картамен жұптық жұмыс: карта бойынша экваторлық, полярлық ұзындықтарды анықтау тапсырмалары беріледі.

Қорытынды
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2. Үйге тап - ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.
1) А деңгей:§3оқу
2) В деңгей: 8 планетаны жаттау. Қазақстан аумағы қандай жылу белдеуінде орналасқанын карта бойынша анықтау.
3) С деңгей: Шеңбер арқылы радиустарды анықтау.

Жер беті бейнесінің түрлері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 175
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 174
Роботтар: 3
Гульжазира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика