Білімділер поралы

Литосфера тақырыбы бойынша қайталау

6 сынып Ашық сабақ.
Сабақтың тақырыбы: «Литосфера» тақырыбы бойынша қайталау.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың жүйелі ойлауын, өздігінен, топ болып жұмыс істеу дағдыларын одан әрі дамыту;
Оқушыларды ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу мақсатында қорытынды – қайталау сабағы;
Сабақтың көрнекіліктері: Карта, кескін карта, сабақ жоспары жазылған плакат, жердің құрылысы (ішкі, сыртқы) сызбасы, термин сөздердің кестесі, ұлы тұлғалардың аты - жөні жазылған плакат.
Сабақтың түрі: аралас сабақ, Биология, тарих, әдебиет, дене шынықтыру пәндерімен байланыстырады.

Сабақтың жүрісі:
I Ұйымдастыру
Сабақтың жоспары:
1. Өткен сабақ бойынша білім дағдыларын тексеру (көрнекіліктер арқылы)
2. Тест тапсырмалары (ауызша)
3. Футбол ойыны (деңгейлік тапсырмалар)
4. Картамен жұмыс
5. Терминдермен жұмыс (кесте арқылы)
6. Ұлы тұлғаларды тану жарысы (топпен жұмыс)
7. Сөзжұмбақ
Қорытынды

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша төмендегідей сұрақтар мен тапсырмаларға жауап береді.
a) Жердің сыртқы құрылысын атап, топтастырып сипаттама бер.
b) Осының ішінде біз өткен «литосфера» дегеніміз қандай қабат? Ол қандай мағынаны білдіреді?
c) Жердің ішкі құрылысын атап, топтастыр сипаттама бер.
d) Литосфералық тақта жеген не? Литосфералық тақта нешеу? Атап шық.
Ескерту: Осы кезде әр қатардан жақсы оқитын 1 - оқушы қатарындағы оқушылардың берген жауабы белгілеп отырады
Ал келесі тест тапсырмасын мен ауызша оқимын. Сендер сұрақтардың қайсысы дұрыс жауаптарын 4 жауап қолдарыңдағы
А, Ә, Б, В деген үлестірме арқылы көтеріп отырасыздар. Қате көтерген оқушыға сары белгі беріледі. Ал мұқият тыңдаймыз
1. Жердің ең үстіңгі қатта қабаты
а) биосфера ә) атмосфера б) литосфера в) гидросфера

2. Еуразия материгіндегі ең биік сөнбеген жанартау
а) Везувий, ә) Қазбек б) Ключи шоқысы в) Килиманджаро
3. Жер сілкіну жиі болатын аймақтар:
а) жазықтар ә) таулы аймақтар б) ойпаттар в) үстірттер
4. Жер қыртысының қозғалысын бақылайтын аспап
а) нивелир ә) тұсбағар б) сейсмограф в) эхолот
5. жер сілкіну ошағы дүмпуінің жер бетіне шығатын жері
а) кратер ә) эпицентр б) жанартау в) гейзер
6. Фонтан сияқты атқылайтын ыстық бұлақ
А) лава ә) гейзер б) гнейс в) кратер
7. Химиялық шөгінді тау жынысы
а) құмтас ә) әктас б) шағын в) тас тұзы
8. Шөлдерде желдің әрекетінен пайда болатын орақ тәріздес құм төбешіктің аты
а) жыра ә) шатқал б) шағыл в) барқан

Жақсы балалар. Енді біз деңгейлік тапсырма орындап көрейік. Дене шынықтыру сабағынан барлықтарын білетін «Футбол ойынын» ойнайық. Ойын шарты мынадай:
Қазір ортаға
1) Қақпашылар – өте жақсы оқитын оқушыдан 2 оқушы 1 деңгейдегі
2) Қорғаушылар – жақсы оқитын оқушыдан 4 оқушы 2 деңгейдегі
3) Шабуылшылар – нашар оқитын оқушыдан 4 оқушы шығады
Төреші: «Өте жақсы» оқитын бір оқушыны сайлап аламыз. Ол оқушы барлық жауапты тексеріп тұрады. Қателескен, дұрыс жауап бермеген оқушыға өзінің сары үлестірме – сұрағын береді. Жауап бере алмаған командаға «гол» болады. Сынып екі командаға бөлінеді. Ала доптың суреті бар үлестірме «деңгейлік» сұрақтар таратылады. Допты кімге берсе, сол оқушы жауап беріп отырады. Жауап берген оқушы келесі балаға беруі тиіс.

География пәнінің мұғалімі: Қосберегенова Нұршагүл

Литосфера тақырыбы бойынша қайталау. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 220
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 218
Роботтар: 4
Гульжазира --gladiator-
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика