Білімділер поралы

Гидросфера тарауын жинақтап қайталау

Ашық сабақ 5 - сынып

Сабақ тақырыбы: Гидросфера тарауын жинақтап қайталау.
Сабақ мақсаты: 1. Білім беру: «Гидросфера тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылап, бір жүйеге келтіру.
2. Дамыту: Әр түрлі білім көздерімен жұмыс жасауды дамыту.
Оқушылардың өз беттерінше жұмыс істеп шығармашылық ойларын өсіру. Өз ойларын еркін айтып қорытынды жасай білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік: Экологиялық тәрбие беру мақсатында, оқушыларды су объектілерін қорғай білуге, ластамауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Карта. Интеративті тақта т. б.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы (Жинақтау).
Типі: Жарыс сабағы.

Сабақ беру әдісі: Топпен жұмыс, жекелей және жалпы сыныппен.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Кабинеттің, сынып оқушыларының сабаққа дайындықтарын тексеріп, сабақты бастау.
Сынып оқушылары 2 - топқа бөлінеді.
«Тасқын» тобы. Ұраны: «Білім алып бүгін алтын ұяда,
Ертең әлі шарықтаймыз қияда».
«Толқын» тобы. Ұраны «Асау тұлпар желдей ескен арынды,
Оқу менен еңбекке сал барыңды».

ІІ. Өткен материалды қайталау жұмыстары.
І. Білім сайысы.
Өткен сабақтан жалпылама сұрақтар:
1. Су тек қана сұйық күйде кездесетін планета.(Жер).
2. Мұхит дегеніміз не?
3. Дүниежүзілік мұхиттың құрамына қандай мұхитттар кіреді?
4. Судың химиялық формуласы. (Н2О).
5. Өзен дегеніміз не?
5. Табиғаттағы су айналымы дегеніміз не?
6. Өзеннің басталатын жері (Бастауы).
7. Теңіз дегеніміз не?
8. Өзеннің басқа өзенге, көлге немесе теңізге құятын жері (сағасы).
9. Жер бетінде су көп пе, жоқ әлде құрлық па? (71% - су, 29% - құрлық).
10. Кез келген өзен басталатын жерінен сағасына дейінгі ойпаңмен ағады.(Аңғар).
11. Дүние жүзіндегі ең терең көл қалай аталады?(Байкал).
12. Әлемдегі ең тұзды су қай теңізде? (қызыл теңізде).
13. Өзенді барлық салаларымен қоса не деп атайды? (Өзен алабы).
14. Ең мол сулы өзен.( Амазонка).
15. Табиғаттағы тұщы су қоры (2, 5%)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 20
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 30
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 30
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика