Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сарыарқа

13 наурыз 2013, Сәрсенбі
Категориясы: География
Сабақтың тақырыбы. Сарыарқа
Сабақтың мақсаты: Сарыарқаның физикалық географиялық орны, геологиялық құрылысының күрделілігі, органикалық дүниесінің және пайдалы қазбаларының байлығын, сұлу табиғи аймақ екенін түсіндіру.
Міндеттері: Мазмұнға байланысты міндеттері: Сарыарқаның физикалық географиялық орнына, геологиялық құрылысына, органикалық дүниесіне, пайдалы қазбаларына сипаттама беру.
Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға байланысты міндеттері:
Ұсынылған теориялық мағлұматтарды зерттеп, талдау жасайды.
Топтық жұмыс процесіне байланысты міндеттері: Оқушылар бірін - бірі оқытуда:
Жұппен, топпен түсініп оқып талдайды;
Тақырыптың түсініксіз жерлерін айқындайды;
Топтастарының сұрағына жауап береді;
Қорытынды шығарады.
Сабақтың әдістері: ассоциация құру, өз ара бірін - бірі оқыту, ДЖИГСО - 1, ұқсастық және даралық, семантикалық кесте, көркем әдебиеттерден Сарыарқаның сұлу табиғатына байланысты өлеңдерді оқу, суретпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық географиялық картасы, интерактивті тақта, Сарыарқаның фото суреттерімен көркем әдебиет көрмесі, кескін карта, Сарыарқа күйінің үнтаспасы

Сабақтың барысы:
1. Үй тапсырмасын тексеру
Жедел жауап
1. Табиғат ерекшеліктеріне қарай Қазақстан аумағын неше аймаққа бөледі?
2. Каспий маңы ойпаты қай жазыққа кіреді?
3. Шығыс Еуропа өзендерін ата.
4. Қазақстанның оңтүстік батысынан шығысына дейін алып жатқан жазық.
5. Батыс Сібір жазығының қай бөлігі Қазақстанға кіреді?
6. Солтүстік Қазақ жазығының жер бедері.
2. Қызығушылықты ояту. Оқушылардың бұрынғы алған білімін анықтау үшін « Қазақстанның табиғат аймақтары» деген сөзге ассоциация, осыдан кейін «Сарыарқа» деген сөзге ассоциация құрастыру
3.. Мағынаны ажырату. Өзара (бірін - бірі оқыту)
Сарыарқа мәтінін оқытып талдау жасайды. Мәтінді жеке алып оқиды, пікір алмасады, топпен негізін анықтайды. мәтіннің бір бөлігін оқып болғаннан кейін топтан бір оқушы оқыған бөлікті қорытындылап айтады.
Әрбір топқа жеке - жеке тапсырмалар беріледі. Мұғалім слайд арқылы қысқаша қорытындылап көрсетеді.
1 - топқа
ДЖИГСО - 1
Тақырыпшаларды суреттеп салу (картамен жұмыс жүргізу)
1. Географиялық орны (атлас картадан тауып, кескін картаға салады)
2. Жер бедері. Ең биік нүктесін салу.
3. Пайдалы қазбалары.
4. Өзендері, көлдері
2 - топқа
Ұқсастық және даралық
Шығыс Еуропа мен Тұран жазығының ұқсастығын және даралығын анықтау.
3 - топқа
Сәйкестендіру кестесін толтыру
4 - топқа
Суретпен жұмыс
Топ оқушыларына Ұлытау таулары, Оқжетпес тақырыбында суреттер беріледі. Сол суретке қарап әңгіме құрастыру.
Үнтаспадан «Сарыарқа» күйі тыңдалады және «Сарыарқа» күйінің шығу тарихы, Сарыарқаның сұлу табиғатына байланысты шығарылған ақын жазушылардың өлеңдері оқылады.
Барлық топ оқушыларына тест тапсырмалары беріледі, оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма: Сарыарқа

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 434
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
География пәні бойынша 8 сыныптарға күнделікті сабақ жоспары
География пәні бойынша 8 сыныптарға күнделікті сабақ жоспары
География пәнінен 8 сыныптарға күнделікті сабақ жоспары
Африканың физикалық-географиялық орны, мұхиттары, зерттелу тарихы
Африканың физикалық-географиялық орны, мұхиттары, зерттелу тарихы
Африканың физикалық - географиялық орны, мұхиттары, зерттелу тарихы
Сарыарқа
Сарыарқа
ШҚО, Аягө ауданы, «№6 жалпы білім беретін мектеп жанындағы интернатпен» КММ Курмангалиева М. А.
Сарыарқа
Сарыарқа
ШҚО, Аягөз ауданы, Ақтоғай станциясы, «№8 жалпы орта білім беретін» КММ География пән мұғалімі Ауельбекова Райкуль Айтжановна
Сарыарқа
Сарыарқа
Класы: 8 Пәні: География Тақырыбы: Сарыарқа Пән мұғалімі: Бердіғали Ш.И. Сабақтың мақсаты: Танымдық-білімділік міндет: Сарыарқаның географиялық орны, жер бедері мен климаты
Сарыарқа
Сарыарқа
Мақсаты: 1. Сарыарқа өлкесінің географиялық орны, геологиялық құрылысын, пайдалы қазбалары туралы түсіндіру. 2. Географиялық талдау жасай отырып, сабақ моделі арқылы оқушылардың алған білімдерін одан әрі дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×