Білімділер поралы

Табиғат – ауа

Ауа көзге көрінбейді. Біз оны көрмейміз. Бірақ айналамызда екенін білеміз. Біз сабын көпіршіктерін ұшырғанда немесе желпуішті желпігенде ауаның қозғалысын байқай аламыз. Ауа - физикалық дене. Физикалық дене - заттардан тұрады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Жер ғарыштан көгілдір мұхиттар планетасы сияқты болып көрінеді. Оның етінің 70% астамын су, 30% құрлық алып жатыр. Мұхит, өзен, көл, жер асты, батпақ сулар және мұздықтар мен атмосферадағы су булары жердің су қабығы - гидросфераны құрайды. (гидро - су, грекше) Судың шамамен 97% мұхиттарда жиналған. Дүниежүзілік мұхит құрлықтар арқылы 4 - ке бөлінеді. Тынық мұхиты 50 %, Атлант мұхиты 25%, Үнді мұхиты 21% және Солтүстік мұзды мұхиты 4% алып жатыр.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Жер шарының үлкен бөлігін алып жатқан су айдыны – дүниежүзілік мұхит деп аталады. Дүниежүзілік мұхиттың жалпы ауданы 361 млн км ² Дүниежүзілік мұхит 4 мұхиттан тұрады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Конго – Африканың ең мол сулы өзені, су жинау алабы мен суының молдылығы жағынан дүниежүзінде Амазонкадан кейінгі екінші орын алады. Жоғарғы ағысы (Кисангани қаласынан жоғары) Луалаба деп аталады.
Жариялаған Окония   Категориясы: География

Өзендер

Өзендер туралы түсінік беру. Өзендердің теңіздерден айырмашылығын айту. Қазақстанның ірі өзендеріне тоқталу. Атласпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, картамен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Қазақстанның климаты жалпы құрғақтығымен ерекше көзге түседі. Әсіресе оңтүстікте жаз өте ыстық болады. Құмның беті +60° +70°С - қа дейін қызады. Мұндай климат жағдайы солтүстік аудандарда да жиі болып тұрады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
загрузка...
Қазақстанның кең - байтақ аумағында ірілі - ұсақты 48 мыңнан астам көлдер және 3 мыңға жуық бөгендер бар. Климат жағдайына байланысты көлдердің көбі Қазақстанның солтүстігіне қарай орналасқан.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Аустралия материгі Жер шарындағы ең кішкентай материк. Оның ауданы – 7, 6 млн км2. Ауданның кішілігіне қарап оны кейде «материк - арал» деп атайды. Шындығында да, Аустралия Еуразия материгінен 7 еседей кіші.
Жариялаған Айжан Куанышбайқызы   Категориясы: География
Қазақстанның өсімдік шаруашылығы, мал шаруашылығы жөнінде білімдерін, танымын қалыптастыру. Ел экономикасы үшін ауыл шаруашылығының ролі зор екеніне көздерін жеткізу.
Жариялаған Айжан Куанышбайқызы   Категориясы: География
Қызылорда обылысы, Арал ауданы, Қызылжар елді мекені, №81орта мектебі География пәнінің мұғалімі Акбергенова Салтанат Асылбаевна
Жариялаған aiboll   Категориясы: География

Сарыарқа

Жаңа сабақ: Сарыарқа Сарыарқа — Қазақстанның ірі физикалық - географиялық және табиғи - тарихи аймақтың бірі. Сарыарқа – халықтық атау. Сарыарқаға Қарағанды, Астана облыстарының жері толықтай, Торғай, Семей, Павлодар облысының біраз жері кіреді.
Жариялаған Акбергенова   Категориясы: География
Мұғалімдерді технологияның жалпы барысымен, әдіс - тәсілдерімен, кезеңдерімен таныстыру, үйрету. Үйренушінің жалпы практикалық қабілетін дамыта отырып, өзгелердің ойына сыни қарап, естігенін, білгенін талдап, салыстырып, тұжырым жасауға үйрету.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Оңтүстік Америка Солтүстік Америка материгімен Америка деген дүние бөлігін құрайды. Ал тілдік ерекшелігіне қарай материкті Орталық Америкамен қосып, Латын Америкасы деп атайды. Ең енді жері 50о. с. бойына сәйкес келеді. Жағалаулары көпшілік бөлігінде тік жартасты, онша тілімденбеген болып келеді. Материк жағалауларына жақын маңда аралдар аз, тек оңтүстік – батысы мен қиыр оңтүстігінде бірнеше аралдар тобы кездеседі. Аралдардың ең ірісі – Магеллан бұғазы арқылы материктен бөлініп жатқан Отты Жер аралы.
Жариялаған Ербол Сабиров   Категориясы: География
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 56
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 56
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика