Білімділер поралы

Ұстаз болу - борышым (эссе)

«Ұстаз болу - борышым» эссе.
«Ұстаз болу – өз бақытын аямау, өзгенің бақытын аялау»- деп, Ж. Ж. Руссо айтқандай, өзінің бар білгенін аямай, өзгенің бақытына қуана білетін ұстаз болу, мен үшін үлкен арманым, алдыма қойған мақсатым болатын. Мектептегі ұстаз - балалардың екінші анасы, болашаққа айқын жол сілтер ақылшысы. Оның мейірімге толы жүрегі шәкірттердің бойындағы талай жіберген ағаттықты кешіре білетін, бойындағы парасаттылығы мен ақылдылығы арқасында, әр оқушының жүрегінен жол тауып, тентекті жуасытып, еркені сабасына түсіріп, тәртіпке баулып, есейтіп, ержеткізетін мейірімді адам. «Ұстаз» болған адам бақытты, адал, мәдениетті, білімпаз, өз білгенін үйрете білетін, өзгеге үлгі адам сияқты деп көз алдыма елестете білдім. Жүрек қалауым, балалармен жұмыс жасап, қуанышты күлкілерінен нәр алу болатын. Алғашқы қызығушылығым, бастауыш сыныпта сабақ берген Дина апайыма еліктеуден, қызығушылықтан басталды. «Болмасаңда ұқсап бақ» дегендей, сол балалық шақтағы арманым орындалып, бүгінде 35 жыл еңбек өтілі бар, 3(базалық) деңгейден өткен, 1санатты, бастауыш сынып мұғалімімін. Бар күш - жігерімді осы алдыма келіп отырған шәкірттеріме арнаймын. Шаршамай, талмай, бар білгенімді оқушыларыма беруге тырысамын. АКТ - ны пайдаланамын. Әр өткізер сабағымда жаңа технологияларды көптеп қолдануға тырысамын. Мысалы: «Шелектегі идея» «Ыстық орындық» «Өрмекшінің торы» «Мозайка» «Көпір» «Джиксо» «БҮҮ» «Бұлт» «Түртіп алу» стратегияларын үнемі қолданамын. Ашық сабақтар мен тәрбиелік шараларды мультимедиа арқылы өткіземін. Сабақтан тыс уақыттарда оқушылармен бірге мешітке, саябаққа, музейге барамыз. Мектеп айналасына талдар, гүлдер отырғызамыз. Ата - аналармен байланысым өте жақсы жолға қойылған. Сыныптың арын ойлаймын, Ата - анамен байланысты қолдаймын. Жетуім керек, ұлы биік мақсатқа, Ерінбеймін, жету үшін жақсы атқа.. Ата - аналар арасындағы бұл жұмыстарым В. А. Сухомлинскийдің мына сөздерімен тұспа - тұс келетін сияқты. «Тек қана ата - аналармен бірге, жалпы күш – жігерді біріктіру арқасында мұғалімнің балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін». Көп ізденемін, өз білімімді көтеруден ешқандай жалыққан емеспін. «Мұғалім - өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанымен оның мұғалімдігіде жойылады» деген орыс педагогі К. Д. Ушинский. Өйткені қазіргі заман талабыда 3 деңгейлік курстан өту керектігін басты назарда ұстап отыр. Иә, өмір талабы - іздену, үйрену. Ізденсең - табасың, талаптансаң - жетесің, зейін салсаң - ұғасың дегендей бізді осындай жігерлі сөздер алға жетелейді. Қазіргі аумалы - төкпелі заманда тез шешім таба білетіндербес тұлға дайындауымыз қажет. Ол бәсекеге қабілетті, сауатты да, білімді ұрпақ. Сол ұрпаққа саналы тәрбие, сапалы білім беру жолында, маңдай терімді төгіп, адал еңбек ету менің алдыма қойған мақсат - міндетім. Өйткені мен өз мамандығымды ұнатамын, сүйемін.«Ұлағатты ұстаз болу - борышым» деп санаймын. Осы тұста ұлы Абайдың Ақырын жүріп, анық бас, Еңбегің кетпес далаға. Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға деген өлең жолдары ойға оралады. Біз тәрбиелеп жатқан шәкірттеріміз өмірден өз орынын тауып, бір кірпіш болып қаланып, ұстазынан шәкірті озып жатса, адал еңбегіміздің ақталғаны деп қуанамыз емес пе?! Ұстаздык мамандықты жан - тәніммен сүйгендіктен, алдымдағы шәкірттерім алдында жаңа форматта, терең білім беру борышым деп есептеймин. Мен ұстаздық мамандықты таңдағанымды мақтаныш тұтамын! Ұстаз болу - басты менің борышым, Шәкірттеріме берем ылғи қол ұшын. Сауаттанып қанаттанса биікке, Ақталғаны емес пе, менің борышым!
Бүгінгі таңда, менің шәкірттерім егеменді елдің, Тәуелсіз Қазақстанымыздың толыққанды, білімді де, тәрбиелі азамат болып шықса, менің арманымның орындалғаны деп есептеймін. Осы орайда Б. Момышұлының «Ұстаз - ұлық емес, ұлы қызмет»деген сөзі есіме оралады. Ал, ағартушы педагог Ы. Алтынсарин «Күнәнің ең үлкені - бала жанының нәзік пернелерін дұрыс сезіне алмайтындарға» деген сөзінен біз сияқты ұстаздардың бала тәрбиесінде басты тұлға екендігін көрсеткенін аңғаруға болады. Биылғы жаңа оқу жылында жаңартылған бағдарлама бойынша өз білімімді шыңдап, бірінші сынып алуға дайындық үстіндемін.. Өмірлік ұстанымым: Білу аздық етеді, қолдану қажет! Қалау аздық етеді, жасау керек!
Ұстаз жолы қиынырақ басқадан,
Сырлары көп сыртқа әлі шықпаған.
Шаршаса да осы жолдың бойында,
Қандай қызық, шын бақытын тапса адам!

Атырау облысы Жылыой ауданы, Құльсары каласы,
№9жалпы орта білім беретін мектеп
бастауыш сынып мұғалімі
Есенова Ляиля Байтоллакызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 296
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 295
Роботтар: 2
bekasi
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика