Білімділер поралы
Қызылорда қаласы, №172 қазақ орта мектебінің 7 сынып оқушысы Достияр А. А. Ғылыми жетекшісі: Ниязова Қ. М. №172 қазақ орта мектебінің мұғалімі
Жариялаған bibka   Категориясы: Ғылыми жұмыс
№ 187 М. Шоқай атындағы қазақ орта мектебінің 9 сынып оқушысы Бекбан Назерке Тоқабайқызы Жетекшісі: Рахметова Жадыра Сәндібекқызы тарих пәні мұғалімі Ғылыми жетекшісі: Ибраев Уалихан Серікұлы
Жариялаған bibka   Категориясы: Ғылыми жұмыс
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 8 сынып оқушысы Парасатова Талшын Жетекші: Шырайымбекова Фатима Ермекқызы
Жариялаған дария аязбек   Категориясы: Ғылыми жұмыс
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы Дүр Оңғар ауылы, №107 орта мектебінің 10 сынып оқушысы Мансурова Камшат Алмабекқызы Жетекшісі: Ержанова Ұлжан Иманғалиқызы
Жариялаған Шыңғыс   Категориясы: Ғылыми жұмыс
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, Ж. Аймауытов атындағы мектеп - гимназияның 10 сынып оқушысы Даулетбай Бекарыс
Жариялаған Bekaris   Категориясы: Ғылыми жұмыс
Ақтөбе облысы, Қандыағаш қаласы, №4 қазақ орта мектебі Орындаған: Жолдыбай Ләззат Ерболатқызы Жетекшісі: Төлекова Лаура, технология пәні мұғалімі
Жариялаған bibka   Категориясы: Ғылыми жұмыс
Қостанай облысы, «Ы. Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған мектеп - интернаты» КММ Орындаған: 6 сынып оқушысы Сартанова Елсияра Ғылыми жетекші: Сайпилова Амина Сейдоллақызы «Ыбырайтану» пәні мұғалімі, мектеп мұражайының меңгерушісі
Жариялаған Амина Сайпилова   Категориясы: Ғылыми жұмыс
Жаңаөзен қаласы, №6 орта мектеп 9 сынып оқушысы Абдирашова Айдана Серікқызы Жетекшісі: информатика пәнінің мұғалімі Айтжанова Перизат Тұрдымұратқызы
Жариялаған bibka   Категориясы: Ғылыми жұмыс
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 219
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 218
Роботтар: 4
Гульнара Сатыбалдиева
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика