Білімділер поралы

Көміртегі және оның қосылыстары

Көміртегі және оның қосылыстары (9 сынып)
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: Оқушыларға көміртектің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, табиғатта таралуы, химиялық, физикалық қасиеттері, ашылу тарихы, қолданылуы, аллотропиялық түрөзгерісі туралы түсінік беру.
Оқушылардың басым бөлігі: Көміртектің ПЖ орны, атом құрылысы, табиғатта кездеуі мен таралуына сипаттама береді
Кейбір оқушылар: Аллотропиялық түр өзгерістерін, оның маңызын, қолданылуын біледі.

Басталуы 2 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта жағымды атмосфераны қалыптастыру.
Оқушыларды түгелдеп, назарын сабаққа аудару.
Көміртектің аллотропиялық түрөзгерістері арқылы топқа бөлу.
Бағалау парақшасын таратып беру.

Үй тапсырмасын сұрау.
I. Кім жылдам?
1. Азот тыңайтқыштарының маңызы.
2. Фосфор тыңайтқыштарының маңызы.
3. Калий тыңайтқыштарының маңызы.
4. Органикалық тыңайтқыштарға нені жатқызуға болады?
5. Елімізде тыңайтқыш өндірістері қай қалаларда орналасқан?
6. Қаратау фосфоритінен минералдық тыңайтқыштар
алудың негізін қалаған Қазақстандық ғалым, академик...
7. Преципитат дегеніміз не?
8. Мына қосылыстардағы фосфордың тотығу дәрежесі қандай: P2O5, PH3, K3PO4, PCl3, Ca3P2, HPO4;

Қызылорда қаласы,
№"101 мектеп - лицейінің химия пәні мұғалімімін
Арыстанова Ақерке Қазыбайқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 181
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 180
Роботтар: 2
Ардақ
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика