Білімділер поралы
загрузка...

Химиялық реакциялардың типтері

Химиялық реакциялардың типтері
Химия 8 класс
Сабақтың мақсаты: алғашқы химиялық ұғымдар туралы түсінікті қалыптастыруды жалғастыру
Білімділік: Химиялық реакциялардың типтері туралы білімдерін қалыптастыру
Дамытушылық: Бұрын алған білімдерін жаңа тақырыпты игеру барысында пайдалана білу, теңдеу құрастыру, танымдық қабілеттерінің белсенділігін арттыру;
Тәрбиелік: оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, ізденімпаздыққа, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгерту, алған білімдерін пысықтау
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, тест тапсырмалары, жауап парақтары, сынауықтар, қысқыш, спиртшамы, темір және күкірт ұнтақтары, магний ұнтағы, кальций оксиді, су, калий перманганаты, газ өткізгіш түтік, ағаш жаңқасы, смайлик.
Сабақтың әдісі: ауызша баяндау, зертханалық көрсетілімдер, зерттелім арқылы өздік және топпен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: математика, физика, информатика

І. Ұйымдастыру кезеңі: (№1 слайд)
ІІ алғы сөз (№2 слайд)
Бізді қоршаған денелердің барлығы заттардан құралған. Олар өзіндік құпиялылығымен тіршілік етуде. Заттар бір - бірімен әрекеттесу арқылы өздерінің құрамын және қасиетін өзгертеді. Заттардың алуан түрлігісіз және химиялық реакциясыз тіршілік мүмкін емес. Адамзаттың мақсаты заттарды зерттей отырып, алған білімдерін өз игілігіне жарату. Бүгін біз сиқырлы да ғажайып әлемнің сырын зерттеуді әрі қарай жалғастырамыз.
Оқушыларды 4 топқа бөліп, әр топтың ассистенттері болады.
Оқушыларға топтың бағалау парағы үлестіріледі сабақ барысында оқушылар бірін – бірі бағалап отырады

Ақтөбе қаласы, № 53 орта мектептің
химия және биология пәні мұғалімі
Жилибаева Галия Муратбаевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 172
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 171
Роботтар: 2
Ардақ
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика