Білімділер поралы
загрузка...

Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары

Сабақтың тақырыбы: Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары.
Химия 10 сынып
Сабақтың мақсаты:
1) Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары туралы ұғымдарды еске түсіру.
2) Оқушылардың танымдық қабілетін, тұлғалық қасиеттерін дамыту.
3) Өз бетінше жұмыс істеуге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақта қолданылатын әдістер: «Ой қозғау», «Ұғыну», «Мағынаны тану», ұжымдық оқыту, оқулықпен жұмыс, проблемалық оқыту әдісі.
Қажетті құралдар: интерактивті тақта, макет, бағалау парағы.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
• сәлемдесу.
• кезекші мәліметі, оқушыларды түгелдеу.
• назарларын сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
- «Ой шақыру» кезеңі. «ИӘ» немесе «ЖОҚ». Әр жауап 1 – ұпай.
1. Мыс 2 - топтың негізгі топшасында орналасқан. (жоқ)
2. Мырыштың сыртқы энергетикалық деңгейінде 2е бар. (иә)
3. Мырыш жай заттармен әрекеттескенде тотықтырғыш қасиет көрсетеді. (жоқ)
4. Мыс қиын балқитын металл. (иә)
5. Мырыш екідайлы қасиет көрсетеді. (иә)
6. Хром атомы ядросының құрамында 24 нейтрон бар. (жоқ)
7. Мыс электр тогын жақсы өткізеді. (иә)
8. Сумен, сұйытылған тұз қышқылымен мыс әрекеттеседі. (жоқ)
9. Хром жемірілуге оңай ұшырайды. (жоқ)
10. Адам ағзасында мыс жетіспесе, қан аздық ауруы пайда болады. (жоқ)
- Айналуларды жүзеге асырыңдар. «Химиялық эстафета» Әр дұрыс теңдеу 2 - ұпай.

Астана қаласы,
№71 мектеп - лицейінің химия пәні мұғалімі
Камбарбекова Улбала Камбарбековна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 178
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 177
Роботтар: 2
Ардақ
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика