Білімділер поралы

Күрделі Эфирлер. Майлар

Сабақтың тақырыбы: Күрделі Эфирлер. Майлар
Химия 11 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білу керек: Күрделі эфирлер, майлар анықтамасын, олардың құрамы мен құрылысын қасиеттерін, Майлардың жіктелуін, Өңдеу жолдарын, Синтетикалық жуғыш заттар түрлерін олардың маңызы.
Істей алу керек: Күрделі эфирлер, майлар формулаларын құрастыра алуды, Гидролиз және электрификация реакция теңдеулерін жаза алуды, Олардың жүру жағдайларын түсіндіре алуды
Сабақтың типі: Біріккен сабақ ( аралас сабақ )

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Мақсаты: Оқушыларды сабақтағы жұмысқа дайындау. Өзара сәлемдесу оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, құрал – жабдықтарды түгендеу, журналға белгі соғу
ІІ. Мақсат қою: Жаңа сабақ тақырыбын хабарлау, мақсат – міндеттерін қою жоспармен таныстыру
Қызығушылықты ояту.
1. Көрнекілік стратегиясы бойынша тақтаға формулалар жазылады, оқушылардың атауы керек. Ең соңында күрделі эфирдің формуласы сұралады Бүгінгі сабақтың тақырыбы күрделі эфирлер және майлар екендігі айтылады
2. Топтастыру стратегиясы Эфир сөзі естігенде, көзімізге нені елестетуге болады, ойымызға не келеді? Әр оқушылар өз ойын дәптерге жазады Жұппен, топпен пікір алмасып, 1 спиркер оны қорғайды.

ІІ. Мағынаны тану немесе ашу. Жигсо стратегиясы Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топтағы оқушылар дәрілер, технолог, химик, физик болып бөлінеді.
1. Технологқа: күрделі эфирдің, майлардың құрылысы мен алынуын
2. Физикке: күрделі эфирдің, майлардың номенклатурасын, Физикалық қасиетін,
3. Химикке: күрделі эфирдің, майлардың химиялық қасиетін
4. Дәрігерге: табиғатта таралуын, қолданылуын туралы айтуы тапсырылады
ТЕХНОЛОГТАР Күрделі эфирлер мен майлардың құрылысы
Қышқылдар мен спирттердің арасында су бөле жүретін реакция нәтижесінде түзілген заттар күрделі эфирлоерге жатады. (Aelner – латын тілінде эфир деген мағынаны береді.) О
Күрделі эфирлер мен алынуы: Зертханада күрделі эфирлерді карбон қышқылдары мен спирттерді рекцияластырып алады. Катализатор концентрациялы күкірт қышқылы болады. Ол сумен байланысады.
Ғалымдардың зерттеулері бойынша қышқылдардың құрамынан гидроксил тобы, спирттерден сутек бөлінеді. Реакция аяғына дейін жүру үшін, суды бөліп алу керек.
Майлар алынуы: Майларды жануарлар мен өсімдіктерден алады. Тиімсіз болғандықтан майлар синтездік жолмен алынбайды.
Дәрігерлер: Табиғатта таралулары – олар гүлде жемісте кездеседі. Күрделі эфирлерді өздеріне тән иістері арқылы айыруға болады.
Майлар - барлық өсімдіктер мен жануарлар денесінде кездеседі. Адам организмінің 10 - 20 пайызын құрайды. Оның, шамамен 70 пайызы олейн, ал 30 пайызы пальмитин глицеридтері.
ҚОЛДАНЫЛУЫ: Эфилер – көбі хош иісті болғандықтан, жеміс эссенциялары түрінде, жеміс сулары, кәмпит, әтір. иіс су, дәрі – дәрмек, қопарғыш зат, синтетикалық талшық жасауға қолданылады. Метилакрилат пласмасса өндіруде қолданылады.
Майларды – техникалық мақсаттарға пайдаланады, олардан сабын жасайды. Дүние жүзінде жылына 10-даған миллион тонна май өндіріледі. Оның шамамен 3/2 азық ретінде, ал қалғаны техникалық мақсаттарға қолданылады. Біздің елімізде Алматыда да өскеменде шымкентте май өндіріп, өңдейтін заводтар бар.
ФИЗИКТЕР: Күрделі эфирлердің аттары өздеріне сәйкес қышқылдармен спирттердің аттарынан құралады.

Қостанай облысы, Қостанай ауданы,
Затобол кенті, Н. Наушабаев атындағы
Затобол мектеп-гимназиясының химия пәнінің мұғалімі
Муталипова Сымбат Борашовна

Күрделі Эфирлер. Майлар жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 186
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 185
Роботтар: 2
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика