Білімділер поралы

Азот және фосфор тақырыбын қайталау

І Сабақтың тақырыбы: “Азот және фосфор” тақырыбын қайталау.
ІІ Сабақтың мақсаты: Азот және фосфор жайлы білімдерін бір жүйеге келтіру.
Оқушылардың таным қабілеттерін дамытып, өз бетімен жүйелі жұмыс істеуге мүмкіндік беру.
ІІІ Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың әдісі: СТО элементтері, тест әдістері.
Көрнекілік: тапсырма қағаздары,

IV Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Амандасу;
- Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын білу;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
І “Кім жылдам” ойыны. Қойылған сұрақтарға жауабын жылдам айтуға дағдыланады.
1 - топқа:
1. Азоттың сутекті қосылысы не деп аталады? (аммиак)
2. Азот қосылыстарында қандай тотығу дәрежелерін көрсетеді? (+5, - 3, +2, +4)
3. Азоттың металдармен қосылысында қандай тұздар түзіледі, ол қалай аталады? (нитридтер)
4. Азот табиғатта қандай түрде тараған? (газ)
5. Ауаның неше пайызын азот құрайды? (78%)
6. Азот қышқылының тұздары қалай аталады? (нитраттар)
7. Аммиактың судағы ерітіндісі қалай аталады? (мүсәтір спирті, аммоний гидроксиді)
8. Сұйықтық патшасы дегеніміз не? Ненің қосылыстары? (“патша арағы” 3HNO3*HCl)
9. Азот қышқылы жарықтың әсерінен неге ыдырайды? (NO2+H2O)

2 - топқа:
1. Фосфордың сутекті қосылысы қалай аталады? (фосфин)
2. Фосфордың металдармен қосылысы қандай тұздар деп аталады? (фосфидтер)
3. Фосфор қосылыстарында қандай тотығу дәрежесін көрсетеді? (+5, - 3)
4. Фосфор табиғатта қандай түрде тараған? (қосылыс, Ca3(PO4) 2, апатит)
5. Фосфор қосылысының тұздары қалай аталады? (ортофосфаттар)
6. Фосфор қышқылы қыздырғанда неге ыдырайды? Н4Р2О7, қос фосфор қышқылы)
7. Фосфордың қандай аллотропиялық түр өзгерістері бар? (ақ, қызыл, қара)
8. Фосфор қайда қолданылады? (сіріңке)

ІІ “Есептер шығару”
1) Ерітіндінің массасы 600 г, массалық үлесі 42% азот қышқылы арқылы аммиак өткізгенде массасы 300 г аммоний нитраты түзілді. Аммоний нитратының массалық үлесін есептеңіз.

Азот және фосфор тақырыбын қайталау. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 39
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 39
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика