Білімділер поралы

Негіздер құрамы, жіктелуі, алынуы, қасиеттері, қолданылуы.

Сабақтың тақырыбы: Негіздер құрамы, жіктелуі, алынуы, қасиеттері, қолданылуы.
Сабақтың мақсаты:
• Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың жаңа класы негіздер, олардың құрамы, гидроксотоптың валенттілігі жөнінде түсінік беру;
• Ион заряды мен тотығу дәрежесі арасындағы айырмашылықты көрсету;
• Қасиеттерін оқыту, суға және индикаторларға әсерін көрсету, алыну жолдарын оқыту;
• Жіктелуі және аталуы;
• Индикаторлар және сапалық реакция жөнінде түсінік беру;
• Тұрмыста және халық шаруашылығында қолданылуы.
Міндеттері:
• Оқушыларға негіздердің құрамын және қасиетін анықтауға жағдай туғызу;
• Оқушылардың жалпы және пәнді еркін меңгеру дағдысын дамыту(анализдеу, салыстыру, қорытынды жасай білу, эксперименттік есептерді шешу);
• Еске сақтау, мағыналы ойлау қабілетін қалыптастыру мақсатында оқушылардың сабақта өз бетімен жұмыстану дағдысын қалыптастыру;
• Жеке тұлғаның коммуникативтік дағдысын дамыту;
• Ұжыммен, жұптасып жұмыс жасауға, өз мүмкіндіктерімен білімдерін бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: әңгімелеу, өз бетімен жұмыс, зертханалық жұмыс
Оқушылардың іс - әрекеті: тақырыпты кесте, сызба түрінде өз бетімен іздеу, топтасып жұмыс жүргізу.
Сабақ көрнекілігі: Ерігіштік кестесі, Индикатор кестесі, демонстр. штатив, сынауықтар, сілті ерітіндісі, тұз үлгілері, лакмус қағазы.

Сабақтың барысы
«Түсіну үшін бақылай білу керек»
I. Үй тапсырмасын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеруге арналған сәйкестік тест тапсырмалары.
а) Төмендегі сұрақтарға сәйкес келетін жауаптарын табыңдар.
1. Оксидтер дегеніміз не?- 3. Сутек атомдарынан және қышқыл қалдықтарынан тұратын күрделі заттар.
2. Тұздар дегеніміз не?- 1. Екі элементтен тұрып оның біреуі міндетті түрде оттегі болып келетін күрделі заттар.
3. Қышқылдар дегеніміз не?- 2. Металл атомдарымен және қышқыл қалдықтарынан құралған күрделі заттар.
б) Формулалар бойынша қосылыстардың кластарын айыру.
1. Оксидтердің химиялық формулалары?- 2. КОН, Са(ОН) 2, Cu(OH) 2,
2. Негіздердің химиялық формулалары?- 4. Н2SO4, HNO3, H2CO3,
3. Тұздардың химиялық формулалары?- 1. Al2O3, ZnO, CaO,
4. Қышқылдардың химиялық формулалары?- 3. MgSO4, Na2SО4, Ca(NO3) 2

II. Жаңа сабақты түсіну
Мұғалім (сабақтың тақырыбын айтып, мақсатын түсіндіреді): химия пәнін оқу барысында біздер бинарлы қосылыстармен, қышқылдармен таныстық. Бүгінгі сабақта біздер күрделі заттардың жаңа класы - негіздер туралы оқып танысамыз. Ол үшін тақтадағы жазылған заттардың формуласына назар аударыңыздар:
SO2, Cu(OH) 2, Na2O, NaCl, H2SO4, NaOH, CuS, Al2O3, HCl, Al(OH) 3, HNO3
Тапсырма (тақтада екі оқушы өз беттерімен жұмыс жасайды):
1 топ – берілген қосылыстардың ішінен бинарлы қосылыстарды теріп жазыңдар.
2 топ – бинарлы қосылыстардан басқа формулаларды екі бойға бөліңдер.
Сұрақ: Қандай белгілеріне қарап формулаларды екі топқа бөлдіңдер? Олардың арасындағы ұқсастық неде?

Атырау облысы, Индер ауданы,
Махамбет атындағы орта мектептің
химия пәнінің жоғары санатты мұғалімі
Шалекенова Зухра Қайыпқызы

Негіздер құрамы, жіктелуі, алынуы, қасиеттері, қолданылуы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 33
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 33
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика