Білімділер поралы

Бастапқы бақылау жұмысы

Бастапқы бақылау жұмысы
І нұсқа
1. Соңына дейін жүретін реакцияларды аяқта а) кальций оксидімен натрий гидроксиді; б) магний нитраты мен күміс; в) барий гидроксиді мен күкірттісутек қышқылы; г) темір(ІІ) бромиді мен калий гидроксиді. Бір теңдеудің иондық теңдеулерін жаз.
2. Мына өзгерістерді орында: S → H2S → FeS → H2S →SO2
3. 10г аммиак пен 10г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген тұздың массасын есепте

ІІ нұсқа
1. Мына тұздардың ортасын анықтаңдар: а) магний сульфаты; ә) темір (ІІІ) нитраты; б) мырыш карбонаты; в) алюминий хлориді; г) калий сульфаты
2. 10г хлорсутек газының көлемін есепте
3. 0, 5моль әктас 10% 150г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген газдың көлемін есептеңдер

І нұсқа
1. Соңына дейін жүретін реакцияларды аяқта а) кальций оксидімен натрий гидроксиді; б) магний нитраты мен күміс; в) барий гидроксиді мен күкірттісутек қышқылы; г) темір(ІІ) бромиді мен калий гидроксиді. Бір теңдеудің иондық теңдеулерін жаз
2. Мына өзгерістерді орында: S → H2S → FeS → H2S →SO2
3. 10г аммиак пен 10г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген тұздың массасын есепте

ІІ нұсқа
1. Мына тұздардың ортасын анықтаңдар: а) магний сульфаты; ә) темір (ІІІ) нитраты; б) мырыш карбонаты; в) алюминий хлориді; г) калий сульфаты
2. 10г хлорсутек газының көлемін есепте
3. 0, 5моль әктас 10% 150г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген газдың көлемін есептеңдер

І нұсқа
1. Соңына дейін жүретін реакцияларды аяқта а) кальций оксидімен натрий гидроксиді; б) магний нитраты мен күміс; в) барий гидроксиді мен күкірттісутек қышқылы; г) темір(ІІ) бромиді мен калий гидроксиді. Бір теңдеудің иондық теңдеулерін жаз
2. Мына өзгерістерді орында: S → H2S → FeS → H2S →SO2
3. 10г аммиак пен 10г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген тұздың массасын есепте

ІІ нұсқа
1. Мына тұздардың ортасын анықтаңдар: а) магний сульфаты; ә) темір (ІІІ) нитраты; б) мырыш карбонаты; в) алюминий хлориді; г) калий сульфаты
2. 10г хлорсутек газының көлемін есепте
3. 0, 5моль әктас 10% 150г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген газдың көлемін есептеңдер

І нұсқа
1. Соңына дейін жүретін реакцияларды аяқта а) кальций оксидімен натрий гидроксиді; б) магний нитраты мен күміс; в) барий гидроксиді мен күкірттісутек қышқылы; г) темір(ІІ) бромиді мен калий гидроксиді. Бір теңдеудің иондық теңдеулерін жаз
2. Мына өзгерістерді орында: S → H2S → FeS → H2S →SO2
3. 10г аммиак пен 10г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген тұздың массасын есепте

ІІ нұсқа
1. Мына тұздардың ортасын анықтаңдар: а) магний сульфаты; ә) темір (ІІІ) нитраты; б) мырыш карбонаты; в) алюминий хлориді; г) калий сульфаты
2. 10г хлорсутек газының көлемін есепте
3. 0, 5моль әктас 10% 150г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген газдың көлемін есептеңдер

І нұсқа
1. Соңына дейін жүретін реакцияларды аяқта а) кальций оксидімен натрий гидроксиді; б) магний нитраты мен күміс; в) барий гидроксиді мен күкірттісутек қышқылы; г) темір(ІІ) бромиді мен калий гидроксиді. Бір теңдеудің иондық теңдеулерін жаз
2. Мына өзгерістерді орында: S → H2S → FeS → H2S →SO2
3. 10г аммиак пен 10г тұз қышқылымен әрекеттескенде түзілген тұздың массасын есепте.

Бастапқы бақылау жұмысы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 233
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 231
Роботтар: 3
Гульжазира --gladiator-
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика