Білімділер поралы

Сандық есептер шығару

Ашық сабақ 9 сынып
Сандық есептер шығару
Металдар мен оның қосылыстары арасындағы генетикалық байланысты көрсететін химиялық реакция теңдеулері бойынша реагенттің немесе өнімнің массасын, зат мөлшерін есептеу.

Сабақтың тақырыбы: Сандық есептер шығару
Металдар мен оның қосылыстары арасындағы генетикалық байланысты көрсететін химиялық реакция теңдеулері бойынша реагенттің немесе өнімнің массасын, зат мөлшерін есептеу
Сабақтың мақсаты: 1. Металдар мен оның қосылыстары арасындағы генетикалық байланысты көрсететін химиялық реакция теңдеулері бойынша реагенттің немесе өнімнің массасын, зат мөлшерін есептеу
2. Генетикалық байланысты жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазу дағдыларын дамыту
3. Зеректікке, ізденімпаздыққа, еңбексүйгіштікке, топпен жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: сандық есептер шығару
Сабақты өткізу әдісі: әңгімелесу, сұрақ - жауап, деңгейлік есептер шығару
Сабақтың көрнекіліктері: Венн диаграммасы, карточкалар
Пәнаралық байланыс: физика, биология, халықтық педагогика
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Ғылыми – педогогикалық журнал «Химия мектепте» 2011 жыл
2. Я. Л. Гольдфарб, Ю. В. Ходоков. Химия есептер жинағы. Алматы, «Рауан» 1997
3. ҰБТ орталығы «Химия» оқу - әдістемелік құрал 2011ж
4. Электрондық оқулық 10сынып

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, жоқ оқушыларды белгілеу, сабаққа дайын болуларын талап ету.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:§ 5. 5. Судың кермектігі және оны кетіру жолдары
1. Қандай суды кермек су деп атаймыз?
2. Судың кермектігінің қандай түрлері бар? Оларды қалай жоюға болады?
Венн диаграмасы (Оқушыларды 3 топқа бөлу)
Судың кермектігі
Уақытша кермектік Ортақ Тұрақты кермектік

3. Оқулықтағы сұрақтар 1 - 7 (163 бет)
4. Есеп №8 (163 бет)
0, 08г хг 0, 02г уг
Са(НСО3) 2 + Na2CO3= CaCO3+2NaHCO3Mg(НСО3) 2 + Na2CO3= MgCO3+2NaHCO3
163г/моль 106г/моль146 г/моль 106г/моль
х=0, 053гу=0, 015г
£m(Na2CO3)=0, 068 г

ІІІ. Үй тапсырмасын қорыту:
Сұрақтар(сурет бойынша жауап береді)
• Біздің ата - бабаларымыз кейде кірді суды жұмсартпай - ақ жуған. Сонда кірлері шайдай ашылған, себебі...
• Қазіргі кезде суды қайнатпай - ақ кір жууға болады, себебі...
• Шәйнектің ішіне қатқан қақты қалай кетіруге болады? (Пайдалы кеңестер беріледі)
• Кір жуатын машиналардың ішіне қақ тұрып қалудан қалай алдын алуға болады?
• Үйдегі жылыту құбырларының ішіне қақ тұрып қалудан қалай алдын алуға болады?
Пайдалы кеңестер
Шәйнектегі қақты кетіру 1. Шәйнек қағын оңай кетіру үшін күнделікті қолданып жүрген ас содасы мен лимон
қышқылын пайдалануға болады. Шәйнекке суды орталап құйып, оған 2 - 3 шай қасық
лимон қышқылын салып жақсылап 3 - 5 минут қайнатады. Бұдан соң шәйнекке қайта су
құйып 3 - 4 ас қасық ас содасын қосады. Қайнаған соң суды төгіп шәйнекті жуып алу
керек. Соңдай шәйнектің ішінде қақ қалмай жарқырап шыға келеді.
2. Шәугімді тазалаудың басқа да түрлері бар. Ол құрамында лимон қышқылы бар «тазалағыш құралдардың» көмегімен жүзеге асады. «Тазалағыш құралдарға» Кока - кола, Спрайт сияқты сусындар жатады. Алдымен сусынның газын шығарып, шәугімнің жартысына дейін құйып, баяу отпен қайнату керек.

ІV. Жаңа сабақ:
Сандық есептер шығару
Металдар мен оның қосылыстары арасындағы генетикалық байланысты көрсететін химиялық реакция теңдеулері бойынша реагенттің немесе өнімнің массасын, зат мөлшерін есептеу.

Рубежин орта жалпы білім беретін мектеп - балабақшасы
Өткізген: химия пәнінің мұғалімі Мурзагалиева Ж. И.

Сандық есептер шығару. жүктеу
Сандық есептер шығару слайдты жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 4
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика