Білімділер поралы

Қышқылдардың жіктелуі, алынуы және олардың қасиеттері.

Сабақтың тақырыбы: Қышқылдардың жіктелуі, алынуы және олардың қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: Білімділік – оқушыларға қышқылдардың құрамын, физикалық, химиялық қасиеттерін оқып үйрету, оксидтердің жіктелуін өз бетінше меңгеруге дағдыландыру
Дамытушылық – оқушылардың ой - өрісін, қышқылдардың адам өмірімен байланысы туралы ұғымды кеңейту, химия пәніне қызығушылығын, химиялық тілін, біліктілігін дамыту, шығармашылық қабілетін арттыру.
Тәрбиелік – оқушыларды топқа бөлу арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу, сыйластыққа, құрметтеуге, пікірталас жасауға, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың өтілу әдісі: СТО, «Заттар мемлекеті», «Сынау зынданы», «Формулалар ауылы»,
Сабақтың түрі Аралас
Сабақтың негізгі дерек көздері: Интербелсенді тақта, слайдтар, «Химия әлеміне саяхат», суреттер, плакат, маркер, стикерлер

Оқыту нәтижелері: Қышқылдардың химиялық формуласын біледі. Қышқылдардың жіктелуін оңай ажырата алады, қышқылдардың физикалық және химиялық қасиеттерін үйренеді.

І Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын дайындап, зейінін сабаққа аударту. Ынтымақтастық атмосфераны орнату. «Оксидтер», «Негіздер», «Қышқылдар» болып топтарға бөліп аламыз.
ІІ Өткенді қайталау:
Еске түсіру: 8 мин
Үй тапсырмасын тексеру
1.«Заттар мемлекеті» ойыны. Бұл ойында молекуласында атомдар саны ең көп заттардың формулаларын табыңдар
2. «Формулалар ауылы» ойыны. Бұл ойында оксидтердің формулаларды үйшікке орналастырады.

ІІІ Жаңа сабақ:
Түсіну:
Тақырыпқа шығу 6 мин. «Сынау зынданы» бойынша берілген формуланың ішінен оксидті босату керек. Яғни оксид жаңа сабақтың тақырыбы екенін білеміз.
Қышқылдардың алынуы, жіктелуі, қасиеттері
1. Лездік сұрақтар
● Қышқылдардың құрамы неден тұрады?
● Басқа күрделі заттармен салыстырғанда қандай айырмашылық бар?
● Қышқылдардың атауы мен формуласын қалай жазамыз?
● Қышқылдар дегеніміз не?
● Қышқылдар қандай химиялық элементтен басталады?
● Қышқылдар құрамында ортақ қандай ұқсастық бар?
● Қышқылдар туралы білім бізге не үшін қажет?
2. Төмендегі кестеге сәйкес келетін қышқылдардан мысалдар келтіріп, толтырыңдар.

3. Қышқылдардың алынуы
А) Қышқылдық оксидтерді сумен әрекеттестіру
Ә) Сутекті металл еместермен әрекеттестіргенде оттексіз қышқыл түзеді
Б) Тұздарды қышқылдармен әрекеттестіру

Қышқылдардың жіктелуі, алынуы және олардың қасиеттері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 44
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 44
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика