Білімділер поралы

Білімді мыңды жығар химия кеші

«Білімді мыңды жығар» химия кеші
Мақсаты:
1. Оқушылардың теориялық білімдерін тексеру, олардың пәнді игеруге деген қажеттіліктерін туғызу, ынтасын арттыру.
2. Химия ғылымының қоғамдағы космосты игеру, атом энергиясын бейбітшілік мақсатта қолдану, жасанды заттарды синтездеу, ауыл шаруашылығы өнімдерін арттыру, жаңа энергия көздерін табу, табиғи шикізат көздерін игеру, тұрмыста, медицинада т. б жерлерде қолданылатын химия өнімдерінің маңызын оқыту.
3. Химия пәнінің қажеттілігі мен өзектілігін, маңызын айтып, оқушылардың химиялық білімдерін дамыту.

Сайыстың кезеңдері:
1. Сәлемдесу
2. «Біліміңді сына» сұрақ - жауап
3. «Кім жылдам?» жылдамдық сайысы
4. Жарнама «Химия айналамызда»
5. Топ басшыларының сайысы
6. Қорытынды

Химия кеші «Мектебім» әнімен ашылады.
1. Мектебім – білім ордасы - ай, 2. Мектебім білім кемесі – ай,
Балалар білім алған – ай. Мектебім орда киелі – ай.
Арнаймыз әнімізді – ай, Әртүрлі ғылым саласын
Шәкірттер білім алған - ай. Оқытып тәрбиелейді.
Мектебім жайнап тұрған – ай, Сүйікті ұстаздарым – ай,
Жастары сауық құрған – ай. Ақылды ұстаздарым – ай.
Білімді бізге үйретер Қуантсын оқушыларың
Ұстаздар аман болың - ай. Шетінен болып дарынды - ай
Қайырмасы: Жайнаған сәнімсің,
Айтатын әнімсің.
Мектебім сүйікті
Қаламның сәнісің.
Мектебім менің
Мектебім менің
Сүйікті мекенім.

І бастаушы: - Армысыздар, құрметті ұстаздар, оқушылар, жиналған қауым!
ІІ бастаушы: - Сәлеметсіздер ме, қымбатты сайысқа қатысушылар!
І бастаушы: - Бүгін сіздер мектебіміздегі химия - биология апталығының аясында өтіп жатқан
«Химия айналамызда» кешінің куәсі болмақсыздар.
ІІ бастаушы: Бұл кеште мектебіміздің 9 сынып оқушыларынан құралған 4 топ өз білімдерін сарапқа салып, бақтарын сынамақшы. Ендеше сайыскерлерді шақыруға рұқсат етіңіздер.
І бастаушы: 9 а сыныбының _____ тобы
ІІ бастаушы: 9 ә сыныбының______ тобы
І бастаушы: 9 б сыныбының_____ тобы
ІІ бастаушы: 9 в сыныбының ____тобы
І бастаушы: Әр топтың сайысқа қатысатын кезегін анықтау үшін нөмір суыруларыңыз сұралады. (нөмір суырып болғаннан кейін сол рет бойынша тұрғызылады.)
ІІ бастаушы: Сайыстың әділ бағасын беріп, сайыскерлерімізді бағалайтын қазылар алқасымен таныс болыңыздар
1. _________
2. ____________
3. _______________
І бастаушы: Сәлем беріп отырған жалпыңызға,
Беріктігін білдіріп салтымызға.
Жеңіс деген біздерге сол емес пе,
Үлгі, өнеге қалдырсақ артымызға.
ІІ бастаушы: Жоқ ешкімнің шатасы,
Үлкендердің батасы.
Топ басшысы таныстыр
Сәлем - сөздің атасы.
Бүгінгі сайыстың бірінші кезеңі Сәлемдесу
І бастаушы: Химия ғылымдардың бұл төресі,
Оза алмайды жарыста тар өресі.
Біліміңді көрсетер кезің келді
Басталмақшы кезеңіміз келесі
Сайыстың екінші кезеңі «Біліміңді сына. Бұл кезеңде әр топқа сұрақ қойылып, жауап сұралады.
ІІ бастаушы: Тыңайтқыш молайған соң ауылымда,
Дән өсті туған өлке сауырында
Ішсең ас, кисең киім, үй жиһазы,
Химия дәру болған болған сауығуға.
Жарыстың үшінші кезеңі «Кім жылдам?» Бұл кезеңде әр топтың оқушылары берілген тапсырма бойынша жауаптарын іздеп табады. Тапсырмалар сандық және сапалық есептер түрінде болады. Ойынды барлық топ бір мезгілде бастап, бірге аяқтайды. Бәріне ортақ 5 минут беріледі. (Берілген торкөздер бөлек - бөлек қиылып, оқушыларға араласқан күйде беріледі, олар жұптастыру керек)

Білімді мыңды жығар химия кеші жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 132
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 132
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика