Білімділер поралы

Ерітіндіге (концентрацияға) берілген есептерді шешу.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары (11 сынып)
Сабақтың тақырыбы: Ерітіндіге (концентрацияға) берілген есептерді шешу.
(1 сабақ) / ҰБТ есептерін шығару жолдары/
Сабақтың мақсаты: Ерітіндіге (концентрацияға) берілген есептерді қайталай отырып, ҰБТ - да кездесетін есептерді шығару
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар: А. Ерітіндіге берілген есептерді шығарудағы білімдерін тереңдетеді.
Оқушылардың басым бөлігі:
В. Ерітіндіге берілген есептерді теңдеу құру арқылы шығара алады.
Кейбір оқушылар:
С. Күрделі есептерді топтық жұмыста өзара талдап, қорытынды жасайды.
Дерек көзі: Оқулық, ғаламтор, ҰБТ сынық кітапшасы, ҰБТ есептерді шешудің әдістемелігі
Құрал - жабдықтар: үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған парақтар, проектор, компьютер
Бағалау критерийі
1. Ауыша есептеу
2. Жекелей жұмыс жасауы
3. Жұптық жұмыс жасау
4. Топпен жұмыс жасауы
5. Деңгейлік тапсырмаларды орындау

Кіріспе
Тұсаукесер
1. Сәлемдесу тренингі
Топқа бөлу. Есептер жазылған парақшалар таратылады
Бағалау парақшалары таратылады
«Мына қызықты қараңыз»
Ерітіндіні проценті бойынша табуға арналған есептер ҰБТ - да жиі кездеседі. Оны шығару көптеген оқушылар үшін қиындық туғызады. Ерітінділердің қосылыстарына арналған есептерді теңдеу құрмай - ақ, крест әдісі арқылы тез есептеп табуға болады. Крест әдісі бойынша шығару жолы мына схема бойынша жүзеге асады:
мұндағы В, С қосылатын ерітінді, А – қосылғаннан кейінгі шыққан ерітінді
|A – C|, |A – B| - әр ертіндіден қанша бөлік алатынын көрсететін оң шама.

Негізгі бөлім
«Ойлан. Бірік. Бөліс» әдici бойынша жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушылар видеосабақтан жаңа тақырыпты меңгереді.
1 ресурстық парақ: Сабақта үйрету керек тапсырмалар үлестіріледі.

2 ресурстық парақ: Сабақта жұптық, топтық әдістері арқылы орындалған тапсырмалар үлестіріледі.

Бөрлі ауданы,
Қызылтал жалпы орта білім беретін мектебі
Утегенова Айнур Туреахметовна

Ерітіндіге (концентрацияға) берілген есептерді шешу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 124
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 124
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика