Білімділер поралы
Химияның бастапқы ұғымдарын, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, химиялық қасиеттерін қайталау; Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын анықтай білу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия

Химия 10 сынып

Химиялық байланыстың түрлері, ковалентті байланыс туралы білімдерін жүйелеу және қорытындылау, ковалентті байланыстың маңызды сипаттамалары туралы білімді қалыптастыру; Заттардағы химиялық байланыстың типін анықтай білу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Металдар периодтық жүйеде қалай орналасқан? (сол жақ жоғарғы бөлікте, диагональ бағытта негізгі және қосымша топшада орналасқан) Элементтер қасиеттеріне қарай қалай жіктеледі?( S, p, d, f )
Жариялаған Нұржан С.Ә.   Категориясы: Химия
Күкіртті сутек, сульфидтер, күкірттің сутекті қосылыстары, күкіртті сутектің физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы, табиғатта кездесуі, қоршаған ортаға экологиялық әсері жайлы жаңа білім дағдыларын игеру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Көмірсутектерді жіктеуге сүйене отырып алкан, алкен, алкин, арендер жайлы алғашқы ұғымдарды қалыптастыру; қаныққан көмірсутектер жайлы жан - жақты түсінікті метан мысалында қалыптастыру және алкандар жайлы білім беру.
Жариялаған bisenbaeva.bagdat   Категориясы: Химия

Алюминий

Алюминий элементі, оның атом құрылысы, табиғатта таралуы, физикалық, химиялық қасиеттері, қолданылуы, алюминий ионын анықтау туралы білім беру.
Жариялаған bisenbaeva.bagdat   Категориясы: Химия
АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, дарынды және талантты балалармен жұмыс. Топпен, жұппен, жекелей жұмыс
Жариялаған Сабыркуль   Категориясы: Химия
Оқушыларға оксидтердің құрамы, қасиеттері, оксидтердің бір - бірінен айырмашылығы, қолданылуы туралы түсіндіру, оксидтерді жіктеуге, салыстыруға, химиялық реакция теңдеулерін жазып, теңестіре білуге баулу.
Жариялаған Жаннур   Категориясы: Химия
Күкірт қышқылының молекула құрылысы, физикалық, химиялық қасиеттері мен халық шаруашылығында қолданылуы туралы білім бере отырып химиялық реакциялар көмегімен қасиеттерін жаза білуге дағдыландыру;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Сутектің алынуы Жер бетінде сутек көп қолданылатындықтан, оны алудың түрлі тәсілдері бар. Өнеркәсіпте сутекті алудың негізгі әдісі - суды тұрақты электр тогының көмегімен айыру болып табылады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия

Натрий

Шығармашылық ізденістерін, іскерлік дағдыларын арттыра отырып, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, бірлікке, өзіндік ой қорытуға баулу, байқампаздыққа, жан - жақтылыққа тәрбиелеу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Ересек адам күніне алюминийдің 30 - 50 мг қажет етеді. Күнделікті өмірде оны нан өнімдерінен аламыз. Шайдың құрамында суға қарағанда 20 - 200 есе көп болады. Алюминий судың, ауаның, дәрілік препараттың, иіс сулардың, алюминийден жасалған ыдыстарда болады. Алюминий зат алмасуға, жүйке жүйесінің қызметіне, жасушаның көбеюі мен өсуіне кері әсерін тигізеді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Бұдан әрі өмір - мұхитының жал - жал толқындары сені алай да, былай да лақтырып, ой бір рахаттанады дейсің. Жүзіп шыға алсаң, жарағаның. Малтығып жүре берсең - көптің бірі болғаның.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Оқушыларға фосфор элементі, оның кездесуі, қасиеттері туралы түсінік беру. Пәнге қызығушылықтарын, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Карбонаттар және оның ең маңызды қасиеттері жайлы түсінік беру Оқушылардың есте сақтау, сөйлеу, ойлау қабілеттерін, пәнге қызығушылықтарын, шығармашылық ізденіске талпыныстарын дамыту Оқушыларды мамандық таңдауға дайындау, өз бетімен жұмыс істеулерін, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Реакция кезінде атомдар сақталса, реакцияға түскен барлық атомдардың массасы сақтала ма? Осы тұста оқушыларға белгілі темір сульфидін алу реакциясын көрсетуге болады. Заттардың құрам тұрақтылық қағидасына сай 7 г темір, 4 г күкірт өлшеп алу керек. Бастапқы заттарды өлшеймін, реакция аяқталғаннан кейін түзілген өнімді өлшеймін. Сонда түзілген өнімнің массасы 11 г, ал бастапқы алған заттардың жалпы массасы да 11 г - ға тең болады. (КК)
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 181
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 181
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика