Білімділер поралы
Металдар мен оның қосылыстары арасындағы генетикалық байланысты көрсететін химиялық реакция теңдеулері бойынша реагенттің немесе өнімнің массасын, зат мөлшерін есептеу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Химиялық реакция теңдеулерін жазып және оларды санын санай отырып теңестіріп үйренеді. Алған білімдерін жинақтап, жүйелей отырып, өз беттерінше есеп шығарады, тақырыпты тереңірек меңгереді, ұжымшылдыққа тәрбиеленеді.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Соңына дейін жүретін реакцияларды аяқта а) кальций оксидімен натрий гидроксиді; б) магний нитраты мен күміс; в) барий гидроксиді мен күкірттісутек қышқылы; г) темір(ІІ) бромиді мен калий гидроксиді. Бір теңдеудің иондық теңдеулерін жаз.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Оқушыларға бейорганикалық қосылыстардың жаңа класы негіздер, олардың құрамы, гидроксотоптың валенттілігі жөнінде түсінік беру; Ион заряды мен тотығу дәрежесі арасындағы айырмашылықты көрсету;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Химиялық элементтердің периодтық жүйесінде кремнийдің орналасуын атом құрылысы тұрғысынан сипаттап, оның қасиеттері жайлы білімді дамыту
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Оксидтердің жіктелуін еске түсіріп, олардың құрылымдық формуласы, қасиеттері, қолданылуы жайлы алған білімді қорытындылап, оксидтердің қасиеттеріндегі айырмашылықтың себептері айтылады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Азот және фосфор жайлы білімдерін бір жүйеге келтіру. Оқушылардың таным қабілеттерін дамытып, өз бетімен жүйелі жұмыс істеуге мүмкіндік беру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Фосфордың периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, ашылу тарихы, фосфордың аллотропиялық түр өзгерістері, табиғатта кездесуі мен маңызы туралы түсінік беру. Сабақта фосфордың маңызды қосылыстары – фосфин, фосфор оксидтері, фосфор қышқылы туралы мағлұмат беру. Ойлау қабілеті дамытылады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Азот қышқылы және оның тұздары нитраттардың қасиеттерін, қолданылуын қарастыру, оқушылардың еске сақтау қабілеттерін дамыту. Нитраттардың айырылу реакциясында шығатын өнімдердің металдың белсенділігіне байланысты екенін түсіндіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Оксидтердің жіктелуін, құрылысын, қасиеттері мен қолданылуын, байланыс типтері мен кристалдық торын еске түсіру. Азот қышқылының негіздік қасиеттері мен күшті тотықтырғыш ретінде металдармен әрекеттесуін оқып - үйрену.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Азот атомының сипаттамасын Д. И. Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі атом құрылысы тұрғысынан түсіндіру. Азоттың тотығу дәрежесі, валенттілігі туралы; азоттың қосылыстары туралы оқушылардың білімін тереңдетіп кеңейте түсу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Күкірттің периодтық кестедегі орнын атом құрылысы тұрғысынан қарастырып, оның аллотропиясы, физикалық және химиялық қасиеттері мен қолданылуы жайлы оқушылар білімін жүйелеу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Мұнай құрамы, қасиеттері, өңдеу әдістері, өнімдерінің қолданылуы жөнінде оқып үйрену; Қоршаған ортаны бақылай білу дағдысын, кең арнада ойлау қабілетін дамытып, экологиялық сауаттылыққа, мамандыққа бағдарлау
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Оқушыларды көмірсулар, оның өкілі глюкоза құрамын, құрылысын, алынуын сипаттай білуге баулу; Оқушылардың ой-өрісін дамытып, ғылыми көзқарасын қалыптастыруда жаңа түсініктер беру, танымдық қызығушылығын дамыту
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Адамдық диханшысы
  • Асель28
    Жазған: Асель28
  • Акниет Нурым
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Мейрамгали Акниет
  • ramuk_b
    Жазған: ramuk_b
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Эвфемизм мен дисфемизм
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 21
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 21
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика