Білімділер поралы
Мақсаты: Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушының жеке тұлғасын қалыптастыру, шығармашылық ойлауын дамыту, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Жариялаған Гүлшат Ертуғанова   Категориясы: Химия
Натрийдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, оның қосылыстармен әрекеттесуі туралы түсініктеме беру; Типтік металл натрийдің қасиеттерін реакция теңдеулерімен жаза білу, логикалық ойлау қабілетін, танымдық белсенділігін арттыру;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Оқушыларға азоттың маңызы, табиғаттағы айналымы мен тіршілік процестеріндегі мәні туралы түсінік беру. Сараптау, жинақтау, элементтерді бір-бірімен байланыстыру қабілеттерін дамыту.
Жариялаған Gulim Sainova   Категориясы: Химия
Химиялық реакция жылдамдығы туралы алған білімдерін ары қарай жетілдіру, химиялық реакция жылдамдығына әсер етуші факторлар, әсер етуші массалар заңы туралы және Вант - Гофф ережесін түсіндіре отырып, білімді қалыптастыру
Жариялаған Шынар Назарова   Категориясы: Химия
Дамыта оқыту - мұғалімнің басты міндеті, ол оқу материалы мазмұнын оқушыға дайын күйінде жеткізу, түсіндіру, іс - әрекет үлгісін дайын түрде көрсету емес, оқушымен бірлесе, жалпы іс - әрекетті ұйымдастыра отырып, алға қойылған міндеттерді түсіну, оларды шешудің тәсілдерін, жолдарын іздестіру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Алдымен әрбір орындалатын жұмыспен танысып, ондағы қолданылатын заттардың қасиеттерімен, құрал - жабдықтардың нақты өздерімен әрі не үшін қолданылатынын айқындап алу керек.
Жариялаған алимкулова   Категориясы: Химия
Табиғаттағы тірі организмдер туралы, адам организіміндегі химиялық элементтер жөнінде және тірі организмдер мен адам тіршілігіндегі химиялық реакциялар туралы түсінік қалыптасады.
Жариялаған алимкулова   Категориясы: Химия
Химияның қоғамдағы рөлі. Химияның диалектикалық көзқарасты қалыптастырудағы рөлі. Химияның өндірістегі, шаруашылықтағы және күнделікті өмірдегі маңызы. Химияны дамытудағы қазақстандық ғалымдардың қосқан үлесі.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
ЖМҚ туралы негізгі ұғымдар және терминдермен - мономер, полимер, сополимер, полимерлерлену дәрежесі, құрылымдық буын, орташа молекулалық масса, полимерлерлердің кеңістіктік түрлері(сызықты, тармақты, торлы) туралы білімдерін жүйелеу;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Белоктар, нуклеин қышқылдары, түсті реакциялар, белоктардың денатурациясы, гидролизі, белок мысалында табиғи полимерлер туралы білімдерін тереңдету, құрамы туралы білімдерін кеңейту, құрылысы, полипептидтердің қасиеттері;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Көмірсутектер туындысы – спирттер туралы білімді қалыптастыру спирттер қасиетіне функционалдық топтардың әсерін түсіндіру құрылысы, қорытынды жасай білу, спирттердің физикалық қасиетіне сутектік байланыстың әсерін түсіндіре білу
Жариялаған aiboll   Категориясы: Химия
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Адамдық диханшысы
  • Асель28
    Жазған: Асель28
  • Акниет Нурым
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Мейрамгали Акниет
  • ramuk_b
    Жазған: ramuk_b
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Эвфемизм мен дисфемизм
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 20
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 20
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика