Білімділер поралы

Компьютерлік модельдеу. Есептеу эксперименті

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік модельдеу. Есептеу эксперименті.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға компьютерлік модельдеу туралы түсінік беру;
Дамытушылық: логикалық ойлау қабілетін, компьютерлік сауаттылығын дамыту;
Тәрбиелік: ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық, презентация слайдтары, компьютер, видеопроектор.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақ әдісі:
Сабақ жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау және өткенді қайталау
ІІІ. Жаңа сабақты баяндау.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Сабақты қорыту.
ҮІ. Үй тапсырмасын беру.
ҮІІ. Оқушыларды бағалау.

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу сабаққа дайындығын қадағалау.
Топқа бөлу: 1, 2, 3 саналу арқылы «Жазба», «Жиын» және «Жиым» атты үш топқа бөлінеміз.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Жазба деген не?
Жазбалар қалай сипатталады?
Жиын деген не?
А және В жиынының қиылысуы
А және В жиынының бірігуі
Жиындар қалай сипатталады?
Өткенді қайталау:
20 ұпайлық сұрақтар:
Жиым деген не?
Индекс деген не?
Элемент деген не?
30 ұпайлық сұрақтар:
Бір өлшемді жиымның элементтеріне қандай амалдар қолдануға болады?
Жиымды сұрыптау деген не және оның қандай тәсілдері бар?
Жиымның ең кіші және ең үлкен элементі қалай анықталады?
40 ұпайлық сұрақтар:
Квадраттық матрица деген не?
Квадраттық матрицаның бас диагональінің және жанама диагональінің элементтері қалай анықталады?
Квадраттық матрицаның бас диагональінің және жанама диагоналінің астындағы және үстіндегі элементтері қалай анықталады?

ІІІ. Жаңа сабақты баяндау.
Балалар, сендер модель деген сөзді естігенсіңдер ме? Оны қалай түсінесіңдер. Күнделікті өмірде қандай модельдерді көресіңдер? Әр топқа материалдық модельден беріледі (глобус, ойыншық аю, қуыршақ). 3 топ өз ойларын айтады. Сонымен, модель дегеніміз ол
нысанның қарапайым көшірмесі;
Заттың кішірейтілген үлгісі;
Табиғатта, қоғамда болып жатқан кейбір құбылыстар, үдерістерді сызба, сурет немесе сипаттау түрінде көрсету;
Модель – нысанның (объект), құбылыстың, үдерістің кейбір ерекшеліктерін сипаттайтын көрсетілім.
Модельдеу – модельді құру және зерттеу үдерісі немесе модельдеу ол – нысан құбылыстарын, үдерістерін немесе жиындарының моделін құру мен зерттеу тәсілі.

Жаңа тақырып бойынша электронды оқулықты пайдаланып «Модель» тақырыбын тамашалаймыз.
Модель түрлері (слайд)
Модель құру кезеңдері (слайд)

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
А) 3 топ бір – біріне оқулықтан сұрақтар қояды. «Мен – саған, сен - маған»
Ә) «Компьютерлік эксперимент».
4 – кезеңнен тұратын үшбұрыштың ауданын әртүрлі формулалар бойынша есептеуге компьютерлік эксперимент жаса.
1 – топтың тапсырмасы: Үшбұрыштың ауданын Герон формуласымен есептеудің программасын құр.
2 – топтың тапсырмасы: Үшбұрыштың ауданын биіктігі бойынша есептеу программасын құр.
3 – топтың тапсырмасы: Үшбұрыштың ауданын S=1/2a*b
Ү. Сабақты қорыту. Электронды оқулық бойынша тапсырмаларды орындау:
ҮІ. Үй тапсырмасын беру:
ҮІІ. Оқушыларды бағалау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 177
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 175
Роботтар: 3
Жанна Кенжебекова jadira81
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика