Білімділер поралы

Апараттық модельдеу

Тақырыбы: Ақпараттық модельдеу

Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға ақпараттық модельдеу, модельдеуді сипаттау әдістері, модельдің қасиеттері жайлы жалпы түсінік беру.
2. Оқушыларды ақпараттық модель мен материалдық модель ажырата білуге дағдыландыру, олардың түрлерін таныстыру.
3. Оқушыларды жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: біліктілікпен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы. Сабақтың әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты слайд, тірек – сызбалар, тест, компьютердегі тәжірибелік жұмыс.
Сабақтың пәнаралық байланыс: математика

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Оқушыларды психологиялық дайындау.
ІІІ. Сабақтың ұстанымы. «Өнер – ағып жатқан бұлақ,
Білім жанып тұрған шырақ» (мақал)

ІV. Үй тапсырмасын тексеру: Сызықтық алгоритмдер.

V. Жаңа сабаққа дайындық жүргізу: (6 сыныпта өтілген тақырыпты еске түсіру). Модель дегеніміз не?
Нақты нысандарды зерттеу мақсатында адамның қолымен жасалған нысанды – модель деп атаймыз. Модель – бұл глобус және әлем картасы, жердің тартылыс күшінің формуласы, макеттер, мектептегі биология кабинетіндегі көрнекі құралдар, әйгілі суреттердің көшірмесі.

VІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Модельдің түрлерін екі үлкен классқа бөлуге болады: материалдық және ақпараттық.
Материалдық модель – модельдеу нысанның маңызды белгілерін көрсететін нақты бір зат.
Ақпараттық модель - модельдеу нысанын қандай да бір тілде сипаттайды.
Слайдтан «дәптер» нысанның қасиеттерін көрсету.
Ақпараттық модельдерді сипаттау әдістерімен таныстыру.
Сұлбаға анықтама беру. Сұлба – сызықтармен қосылған ішінде жазулары бар фигуралардан тұрады. Граф – сызықтармен қосылған ұштардан тұратын графикалық нысан. Графтарды нысандар арасындағы байланысты көрсету үшін қолданылады.

VІІ. Жаңа тақырыпты бекіту. Бақылау сұрақтары мен тапсырмаларды орындау.
1. Барлық модельдер қандай екі үлкен класқа бөлінеді?
2. Материалдық (заттық) модельдерге мысалдар келтіріңдер.
3. Ақпараттық модель дегеніміз не?
4. Қандай модельдер ақпараттыққа, ал қандай материал материалдыққа жататынын анықтаңдар: әлем картасы, эвакуация жоспары, үстел сұлбасы, үстел сұлбасы, ғимарат макеті, автокөлік моделі.

VІІІ. Компьютерлік тәжірибелік жұмыс жүргізу.
ІХ. Үйге тапсырма беру. § 17 оқып келу, сұрақтарға дайындалу, түйінді жаттау.
Х. Оқушылардың білімін бағалау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 187
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 186
Роботтар: 3
jadira81
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика