Білімділер поралы

Робото техника оқу бағдарламасына тақырыптық күнтізбелік жоспар

Тараз қаласы.
Авторы: информатика пәнінің мұғалімі
Мәлімбай Таңшолпан Қайратқызы

Жалпы білім беретін мектептің 5 - сыныбына арналған
«Робото техника» оқу бағдарламасына тақырыптық күнтізбелік жоспар
РЕЦЕНЗЕНТ:
Мүслімов Б. М. – А. Ясауи атындағы
ХҚТУ Тараз инстиуты, ф. м. ғ. к.

Түсінік хат
Роботтар — қарқынды дамып келе жатқан болашақтың жоғарғы технологияларының бірі.
Қазіргі кезде роботтар өміріміздің көптеген саласына, атап айтқанда, ғарышты игеру, денсаулық сақтау, өндіріс, қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қорғаныс ісі және басқа да салаларға еніп үлгерді.
Робот деп біз белгілі бір әрекеттің бағдарламасына және функцияның соңғы жиынтығына ие құрылғыны айтамыз.
Робот (чех тілінен аударғанда robota – еріксіз еңбек, rob – құл) – тірі организм ретінде құрылған автоматты құрылғы. Ол байланысатын және әрекет ете алатын, ойлай білетін, қабылдай алатын машина.
Робот алдын ала салынған бағдарлама бойынша және сыртқы әлем туралы датчиктерден ақпарат ала отырып әрекет етеді (тірі ағзалардың органдарына ұқсас). Робот әдетте адамдар орындайтын (немесе жануарлар) өндірістік және басқа да операцияларды жүзеге асырады.
Сонымен қатар робот оператормен байланыс жасай алады (одан бұйрықтар ала алады) және дербес әрекет те ете алады.

Аннотация
«Робото техника бағдарламасына арналған авторлық бағдарлама 5 - сынып оқушыларына ұсынылып отыр.
Бұл авторлық бағдарламада оқушылар робот ұғымдарымен, алғашқы қадамдарымен, бағдарламалау ұғымымен, және робот процесін іске асырады деп күтілуде.
Бағдарламада теориялық білім мен қатар практикалық жұмыс жасау, есептер шығару, өз бетінше робот программалар құру сияқты әрекеттер орындайды. Есептер қарапайым, оқушы жасы ескерілген.
Бағдарламаны оқып үйрену арқылы оқушылар қазіргі заманғы математикалық, логикалық ақпараттық білімін тереңдете отырып, алған дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана алады деп күтілуде.

Тұжырымдама
Қазіргі кезде көптеген елдердің оқушылары роботты үйренуді MINDSTORM бағдарламасынан бастайды. Робот программалармен қатар, күрделі өндірістік мәселелерді шеше алатын құрылымды объектілі – бағытталған программалау тілі болып табылады. Бұл бағдарлама ыңғайлы, программа құру реттілігін тәртіппен қарастыратын, оқушылардың іс – әрекет тәртібіне тәрбиелейтін тіл болып табылады.
MINDSTORM тілінде жалған программаны машина тіліне аударып, объектілік – бағытталған модуль жасау тәсілдері де қамтылған.
Сондықтан да 5 - сынып оқушыларына дайындалып қолдануға ұсынылып отырған бұл бағдарлама пайдаланушыларға өзінің тиімділігі мен пайдалылығын көрсетеді деп сенемін.

Мақсаты: Робото техника курсын үйрету қазіргі заман талабына сай бәсекеге қабілетті, қарқынмен дамып келе жатқан қоғамда кәсіби маман болып қалыптасуына бағыт беру.

Міндеттері:
Бағдарламаны үйрету арқылы оқушылардың танымдық, біліктілік қабілетттерін дамыту;
Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс жасау барысында оларды кәсіби маман болуына ықпал жасау;

Күтілетін нәтиже:
Робот техникасы бағдарламасын меңгерген және оны кәсіби мамандығында пайдалана алатын тұлға

Оқушылардың білім – білік дағдысына қойылатын талаптар:
Оқушы нені білуі керек:
- Робот ұғымын сипаттай және талдай білу;
- Mindstorm бағдарламасының интерфейсін сипаттай білу;

Оқушы нені үйрену керек:
- Робот құрастырып үйренеді;
- Бағдарламаның командаларымен жұмыс жасауды;
- Mindstorm бағдарламасының есептерді шығаруды;
- Шығармашылықпен жұмыс жасай білу;

Оқу пәнінің мазмұны мен құрылымы:
1. Негізгі ұғымдар.
2. Бағдарламаның негізгі және қосымша құралдары;

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 246
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 243
Роботтар: 3
FARHAD аселя Ажибаева Жулдыз Сазанбаевна
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика