Білімділер поралы
загрузка...

Программалау тілдері

Информатика 7 сынып
Тақырып: Программалау тілдері
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушылар программалау тілдерін біледі.
Программамен жұмыс жасауды біледі
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
Программа ұғымын біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
Программаның міндеттерін біледі
Кейбір оқушылар:
Программаның жіктелуін біледі

Тілдік мақсат Оқушылар: Программамен жұмыс жасай алады
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Компиляция, оператор
Сыныптағы диалог \ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Программа бөліктері неден тұрады?
Сіз неліктен........ екенін айта аласыз ба?
Сіз неліктен программаның маңызды екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:

Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу
2. Оқушылар 3 топқа жаңаша топтастырылады.
IІІ. Топтық жұмыс ұйымдастырылады.
Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы, төраға, бақылаушы) өзара анықтап алады.
Оқушыларға концептуалды кесте беріледі.
Программалау тілдері Тілдің алфавиті мүмкіндіктері
Әр топтың баяндамашысы постер қорғайды.
Топтар өзара ФБ жүзеге асырады.
Бағалау (Екі жұлдыз, бір ұсыныс)
Кері байланыс (ауызша түрде жүргізіледі)
1. Жұмыс барысында топтағы қарым - қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?
2. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?

ІV. Жеке жұмыс.
Оқушылар берілген сөйлемнің анықтамасын жазады
Идентификатор -
Оператор -
Компиляция -
CTRL+K+Y
CTRL+K+B
CTRL+K+K
CTRL+K+P

V. Кері байланыс (жазбаша түрде жүргізіледі) Шолиер табақшалары (білу, түсіну, қолдану)
Үйге тапсырма: §8 тақырыпты оқып келу
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

№249 мектеп – лицей
Мұғалім есімі: Жалиева Нургуль Ангисиновна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 40
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 40
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика